سجادی: در هیچ رشته‌ای دخالت فنی نمی‌کنیم

سید حمید سجادی در خصوص حضور در لیگ دوومیدانی اظهار داشت: شور و نشاط خاصی با حضور ۱۲ تیم در فصل گرم ایجاد شده و من به عنوان خدمتگزار ورزش از مدیران عامل باشگاه ها تشکر می‌کنم و قدردانی حمایت آنها هستیم. دوومیدانی و اینجا خانه من است و هرچه دارم از دوومیدانی است. خیلی هم دوست داشتم در مسابقات جام امام رضا در مشهد هم حضور پیدا می‌کردم، اما به دلیل حضور یکی از روسای جمهور در تهران ماندم.

وی ادامه داد: خیلی سخت است که دوومیدانی را از پشت شیشه ببینم و معذب هستم و دومین سال سومین‌بار است که این اتفاق می‌افتد. دوست دارم همیشه در کنار پیست باشم و صدای نفس دوندگان را بشنوم. هر چه خستگی داشتم، با حضور در اینجا از تنم بیرون آمد.

وی در خصوص نتایح والیبال در لیگ ملت‌ها گفت: به داورزنی تبریک می‌گویم و از کادرفنی ایرانی تشکر می‌کنم. ابتدا که تیم می‌رفت همه می‌گفتند جوان است، اما ما امیدوار بودیم. اتفاق هر کار اثرگذار و بزرگی در کشور را جوانان شروع کردند. اتفاقا من در جلسه امروز هیات دولت در حضور رئیس جمهور و وزرا اولین گزارشی که دادم در مورد افتخار آفرینی والیبال بود و الحمدالله قدمان بلند بود و به خوبی از این تیم یاد شد.

سجادی: در هیچ رشته‌ای دخالت فنی نمی‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان در مورد شرایط فوتبال اظهار داشت: موضع ما حمایتی، پشتیبانی کننده و انگیزه دهنده است. ما ۲۳۵ رشته ورزشی را مدیریت می‌کنیم‌، ۵۲ فدراسیون است. ما منتظر اعلام نظر هستیم و هر تصمیمی بگیرند ما حمایت می‌کنیم و مشکل مالی برای جام‌جهانی نداریم. برنامه وسیعی داریم که از جام‌جهانی قطر نهایت استفاده را ببریم. بحث آن هم حضور تیم ملی است که دوست داریم حضور با کیفیتی باشد.

وی ادامه داد: ما در هیچ رشته ای دخالت فنی نمی‌کنیم.

سجادی در مورد اینکه توصیه‌ای هم می‌کنید یا خیر، گفت: دوومیدانی رشته خود من است و از رئیس فدراسیون بپرسید که آیا دخالت فنی می‌کنم یا نه. نمی توانید حرف در دهان من بگذارید و من هم آدم ساده‌ای نیستم. یک سری اطلاعات من دارم و قرار نیست همه چیز را بگویم.

وی در مورد اینکه گزینه تیم ملی داخلی است یا خارجی گفت: ما را وارد مباحث فنی نکنید.