تماس جالب اهالی فوتبال با اسکوچیچ

علاوه بر تماشاگران فوتبال خیلی از چهره های نامی هم اخراج اسکوچیچ را اشتباه و دور از معرفت و ادب می دانند. یکی از چهره های مخالف برکناری اسکوچیچ، خداداد عزیزی است.

ماریو تات که یکی از دستیاران کروات اسکوچیچ به شمار می رود در خصوص اینکه چرا با وجود این رفتار او و اسکوچیچ در تلاش هستند به حضور خود در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران ادامه دهند؛ گفت: ده‌ها هزار پیام ساعت به ساعت می‌آیند، همه آنها پیام‌های حمایت هستند، اما من به تجربه می‌دانم که حمایت عمومی و نتایج عالی دلیل این نیست که شما لزوماً در محل کار خود بمانید و...

تماس جالب اهالی فوتبال با اسکوچیچ

او هم چنین به این نکته اشاره کرده است: وضعیت و اخباری که با شنیدن و خواندن رسانه های ایران به دست ما می رسد، من و دراگان خود را درگیر نظارت بر کاندیداهای اردوی شهریور ماه آینده تیم ملی دیدیم. اقامت ما در سوپرکاپ زاگرب و سپس رفتن به استانبول به شوک و ناباوری تبدیل شد. با توجه به غیر رسمی بودن این خبر، باور این موضوع سخت است که فردی تصمیم به چنین اقدامی رادیکالی داشته باشد، اما سیگنال هایی که به ما می رسد به آن اشاره دارد.

با توجه به صحبت های تات مشخص شد چرا اسکوچیچ با وجود این رفتار از سوی کمیته فنی هم چنان به ادامه حضور در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران تاکید دارد و بعد از بازگشت از تهران به دیدار شهاب زاهدی رفت.

او پیش از سفر به تهران برای شرکت در نشست هیات رییسه در پیامی گفته بود به هیچ وجه جایگاه خود را در تیم ملی رها نخواهد کرد.