سرمربی تراکتور پرشور و حرارت است

آرش قادری مدافع تراکتور در مورد فصل پیش روی تراکتور اظهار داشت: انشالله فصل خوبی داشته و برای تیم مثمرثمر باشم. خوشحالم از اینکه در تراکتور حضور دارم و بازی در حضور این هواداران افتخار بزرگی است. فصل گذشته ۲۸ بازی کردم و دو بازی دیگر محروم بودم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم اما امیدوارم عملکرد خوب من، با نتیجه مثبت همراه شود.

او درباره تیم کنونی تراکتور عنوان کرد: جو تیم خوب است و بازیکنان خوبی هم اضافه شدند. مهره‌های کلیدی هم اضافه شدند و فکر می‌کنم با این نفرات، حتی مدعی قهرمانی باشیم. همه چیز دست خودمان است و باید فصل را خوب شروع کنیم و بردهای پرتعدادی را کسب کنیم.

سرمربی تراکتور پرشور و حرارت است

قادری درباره مربیگری بردیف عنوان کرد: آقای بردیف خیلی مربی خوش اخلاق و با حوصله و صبور است و هرچیزی را کامل توضیح می‌دهد و می‌گوید دقیقا چیزی را انجام دهیم که می‌خواهد. او برعکس سنش خیلی شور و حرارت دارد و این برای تیمی مثل تراکتور بسیار لازم است.

وی افزود: او از نظر فنی فوق العاده است و فکر می‌کنم در اردوی ترکیه هم به نکات تاکتیکی بیشتری دست پیدا کنیم و به تیمی تبدیل شویم که آقای بردیف می‌خواهد.

مدافع تراکتور در مورد انتظار هواداران گفت: هواداران فصل گذشته حق داشتند اما این فصل پرقدرت شروع خواهیم کرد و مدعی خواهیم بود.