انگیزه بالا ایران، آمریکایی‌ها را خیره کرد

علی رغم همه مشکلات و سختی‌هایی که میزبان های ایتالیایی برای ملی‌پوشان والیبال ایجاد کردند، جوانان پرانگیزه ایرانی، تصمیم گرفتند که حواشی را کنار بگذارند و تمرینشان را شروع کنند. هرچند که سالن تمرینشان غیر استاندارد و بسیار گرم بود، اما آن‌ها تمرینات پرفشارشان را با هیجان و شور بالا شروع کردند.

انگار یک مسابقه جدی والیبال درحال برگزاری باشد. بهروز عطایی با دقت بالا نکات مهم را به بازیکنان گوش زد می‌کند و بازیکنان نیز خودشان را در شرایط مسابقه تصور می‌کنند و به قدری تمرینات خود را جدی گرفته‌اند که که بازیکنان تیم آمریکا دقایقی را به تماشای تمرینشان نشستند.

عطایی مدام دریافت‌کننده‌ها را جابه‌جا می‌کند و مرتضی شیاری، کمک مربی تیم والیبال آمریکا نیز دقایقی با کادر فنی تیم ایرانی گفت‌وگو می‌کند.

انگیزه بالا ایران، آمریکایی‌ها را خیره کرد

با تشخیص سرمربی تیم والیبال کشورمان، به علت حساسیت دیدار ایران در مرحله نهایی با لهستان، آنالیز این تیم به صورت پست به پست و گروهی انجام می‌شود. امیر علی‌اکبری دیگر آنالیزور تیم ملی با جمع‌آوری اطلاعات و ارسال آن برای خوریانی و طلوع کیان نیز به بررسی دقیق‌تر این حریف قدرتمند کمک می‌کند.

محمدرضا حضرت‌پور، لیبرو تیم ملی والیبال کشورمان در حاشیه تمرین درباره دیدار ایران در مرحله نهایی با لهستان گفت: «در مرحله یک چهارم نهایی باید مقابل لهستانی قرار بگیریم که در مرحله مقدماتی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده. امیدوارم بازهم بتوانیم این تیم را شکست دهیم و به مرحله بالاتر و به جمع ۴ تیم نهایی راه پیدا کنیم. البته به نظر من تمام تیم‌ها در فینال کامل شده‌اند و برای قهرمانی می‌جنگند. تیم ایران هم با تمام قدرت پیش خواهد رفت تا حریفان‌ش را شکست دهد.»