برای حضور در انتخابات منتظر معرفی خبرگان هستم

علیرضا دبیر درباره حضور شهردار تهران در خانه کشتی، اظهارداشت: در همه دنیا رسم است شهردار به امکانات ورزشی سر می‌زنند، مثلا شهردار مادرید به بسکتبال و فوتبال می‌بیند، شهردار تهران هم پیگیر ورزش است و امروز میهمان ما بودند. قرار شد همکاری‌ها ادامه یابد. این بازدید برای بچه‌ها هم خوب بود. 

رئیس فدراسیون کشتی درباره حمایت شهردار تهران از کشتی، خاطرنشان کرد: یک بعد می‌تواند کمک به فدراسیون است که انصافا در یکی دو سال گذشته از ما حمایت کرده‌اند. مورد دیگر در شهر تهران و رشد کشتی می‌تواند الگو باشد. بحث استخدام تعدادی از کشتی‌گیران را از شهرداری خواستیم که انجام شود. 

وی در پاسخ به این سوال که برخی کشتی‌گیران گلایه داشتند که وزارت پاداش المپیک و جهانی را نداده، گفت: المپیک پرداخت شده اما جهانی خیر. ورزشکار تا زمانی که برای عشقش کشتی می‌گیرد موفق است اما آنها آینده و زندگی دارند بنابراین ما مسئولان باید به فکرشان باشیم، فدراسیون که پولی ندارد اما جزو وظایف مسئولان است و من همیشه گفته‌ام این جوایزی که وزارت به نمایندگی از دولت می‌دهد هیچ است. امیدوارم در آینده اینطور نباشد. 

دبیر در خصوص حل شدن مشکل بودجه و اینکه با وزیر ورزش دیداری داشتید یا خیر، یادآور شد: از نظر ما حل شده است اما از نظر آنها نمی‌دانم. انشالله حل می‌شود و خدا با ماست. 

رئیس فدراسیون کشتی درباره ثبت‌نام در انتخابات هیات اجرایی کمیته المپیک، تصریح کرد: ببینیم خبرگان ورزشی چه کسانی معرفی می‌شوند، تا الان تصمیمی ندارم اما ببینیم آینده چه می‌شود. 

 برای حضور در انتخابات منتظر معرفی خبرگان هستم

دبیر در ادامه مصاحبه خود درباره درگیری در لیگ یک کشتی فرنگی، گفت: آنهایی که درگیر بودند ۴-۵ نفر محروم شدند. ما تعارف نداریم و بحث اخلاق برایمان مهم است.

وی در پاسخ به این سوال که ملی‌پوشان گفته‌اند حقوق ندارند، عنوان کرد: اینها باید درست شود که زمان‌بر است. تمام موهای سر و صورت من در این ۲ سال سفید شد، نمی‌دانم چقدر طاقت بیاورم اما نسبت به قبل بهتر شده و بهتر هم خواهد شد.