دو مقصد جذاب در انتظار بازیکن خبرساز

اگر مهدی علی از کار برکنار نمی شود و در سمت سرمربیگری تیم شباب الاهلی باقی می ماند مهدی قایدی را کنار می گذاشت. همان طور که با وجود انتقاد از سوی تماشاگران تیم در بازی های دور برگشت فصل گذشته و لیگ قهرمانان آسیا به مهدی قایدی بازی نداد. اما ژاردیم بعد از اینکه هدایت تیم شباب الاهلی را بر عهده گرفت از همه خارجی ها خواست در تمرینات تیمش حاضر شوند تا در مورد آنها شخصا تصمیم گیری کند که در نهایت به این جمع بندی رسید که نام مهدی قایدی را در لیست خروجی های شباب الاهلی قرار دهد.

دو مقصد جذاب در انتظار بازیکن خبرساز

البته این لیست که در رسانه های اماراتی بازنشر شده به معنی عدم تایید فنی مهدی قایدی از سوی سرمربی جدید تیم شباب الاهلی نیست و ممکن است بر اساس توافق به دست آمده میان شباب الاهلی و اتحاد کلباء مهدی قایدی در لیست خروجی تیمش قرار گرفته باشد. لیستی که یکی دو بازیکن خارجی دیگر هم در بین آنها به چشم می خورد. از جمله توماس اولسن.

گفته می شود باشگاه الغرافه با هدایت استراماچونی هم نظر دارد مهدی قایدی را بخدمت بگیرد به خصوص که بعد از اخراج چند بازیکن در جذب بازیکنان خارجی دچار مشکل شده است. باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی سرنوشت مهدی قایدی چه خواهد شد؟ دوباره شاگرد فرهاد مجیدی می شود یا استراماچونی