بازیکن جنجالی استقلال در راه پرسپولیس

 سال گذشته بود که یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس به شدت به دنبال جذب  امین قاسمی‌نژاد  مهاجم تیم پدیده بود، اما این بازیکن در یک فرایند و جنگ نقل‌وانتقالاتی بین پرسپولیس و استقلال در نهایت به استقلال رفت، اما اوضاع برای این بازیکن اصلا خوب پیش نرفت. شرایط آنقدر پیش رفت که قاسمی‌نژاد نیم فصل به تیم گل‌گهر رفت، ولی آنجا هم موفق نبود.

پس از پایان فصل امین قاسمی‌نژاد به تمرینات استقلال برگشت، اما بازهم جایی در استقلال نداشت و اینبار ساپینتو پرتغالی این بازیکن را جواب کرد تا قاسمی‌نژاد متوجه شود آینده‌ای در استقلال ندارد. پس از آن از تیم‌های معمولی لیگ به عنوان مقصد این مهاجم شمالی نام برده شد، ولی هنوز مشخص نشده این مهاجم به چه تیمی می‌پیوندد.

حالا شایعه عجیبی در مورد این بازیکن و تیم آینده‌اش به گوش می‌رسد. شنیده‌ها حاکی از آن است که اگر باشگاه پرسپولیس نتواند آنطور که باید و شاید خط حمله خود را تقویت کند، سراغ جذب قاسمی‌نژاد خواهد رفت. واسطه‌ها به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد داده‌اند که برای تقویت خط حمله تیمش سراغ قاسمی‌نژاد برود، اما رفتار فصل گذشته این بازیکن و دور زدن پرسپولیس در نقل و انتقالات و رفتن به استقلال و البته گارد هواداران پرسپولیس روی این بازیکن باعث شده تا احتمال این انتقال زیر ۵ درصد باشد.

بازیکن جنجالی استقلال در راه پرسپولیس