آخوندی: اذهان عمومی به سمت مهندسی انتخابات فدراسیون فوتبال می رود

محمد آخوندی ، نامزد رد صلاحیت شده انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: من دنبال این نیستم که به هر قیمتی به فدراسیون فوتبال ورود کنم، اما بعضی‌ها به دنبال حضور در این فدراسیون هستند. به نظرم نباید برای ریاست فدراسیونی با این همه مشکلات دست و پا زد. همچنین  نباید به گونه‌ای در روند تایید و رد صلاحیت نامزد‌ها عمل شود که  اذهان عمومی به این سمت برود که خدای نکرده قرار است  انتخابات مهندسی شود.  

آخوندی گفت:  ما باید مسائل اخلاقی هم در این انتخابات رعایت کنیم. قانون و دستورالعمل انتخابات مشخص است و نباید کار‌هایی انجام بدهیم که دیگران را تخریب کنیم. انتشار رد صلاحیت ۳ نفر غیر اخلاقی، مدیریت شده و مهندسی شده  است. طی نامه‌ای به من اعلام کردند که با توجه به اینکه  ۵ امضای هیئت رئیسه در ساعت مشخص تکمیل نشده اصلا  پرونده تان بررسی نشده  و در فرایند بررسی قرار نگرفتید.  

آخوندی گفت: با این وضعیت، انتخابات فدراسیون فوتبال اصلا رقابتی نخواهد بود و انتخاباتی برگزار می‌شود و یک نفر انتخاب می‌شود و ان شا الله همه به او کمک کنند، مگر اینکه کمیته استیناف  مسائل را براساس قوانین رسیدگی کند. کسی که قرار است رئیس فدراسیون فوتبال شود، سوابق و توانش  باید مهم باشد نه اینکه به خاطر تاخیر در  ۵ امضا از گردونه رقابت کنار گذاشته شود. کمیته بدوی صلاحیتش زیر سئوال است، به طور حتم این کمیته  نمی‌تواند افراد را رد صلاحیت کند.  

آخوندی اذهان عمومی به سمت مهندسی انتخابات فدراسیون فوتبال می رود

او درباره اینکه شانس کدامیک از نامزد‌ها برای ریاست فدراسیون فوتبال زیاد است، گفت: من نمی‌دانم. البته  به نظرم انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال مهندسی می‌شود و ۲ نفر وارد مرحله رای گیری می‌شوند.