حضور سه بازیکن خارجی در اردوی فولاد

فولاد خوزستان که در فصل نقل و انتقالات تابستانی پررنگ ظاهر شده است در حالی تمرینات خود را دنبال می‌کند که با جدایی لوسیانو پریرا، سه بازیکن خارجی در اردوی خود دارد.

جواد نکونام ابتدا کریستوفر کنت گلر اتریشی فصل گذشته سپاهان را به خدمت گرفت و سپس درخواست خود مبنی بر تمدید با آیاندا پاتوسی و موسی کولیبالی را هم به باشگاه ارائه داد تا با عملی شدن این مسئله حالا سه بازیکن خارجی در اختیار داشته باشد.

سرمربی فولاد که شب گذشته میهمان برنامه شب های فوتبالی بود در بخشی از صحبت های خود، پس از اشاره به عجله شیمبا برای جدایی گفت: ما می‌توانیم چهار بازیکن خارجی بگیریم؛ سه تا خارج از آسیا و یکی آسیایی. ما سه بازیکن خارجی‌مان پر است و نمی‌توانیم خارجی بگیریم. قطعا برای جام باشگاه های آسیا که نیم فصل دوم است، برنامه داریم.

حضور سه بازیکن خارجی در اردوی فولاد

او ادامه داد: در حال حاضر دو فوروارد عالی و آماده داریم؛ علی قربانی، مجید علیاری و اگر نیاز باشد ساسان انصاری فوروارد سوم ما است. از این سه بازیکن استفاده می‌کنیم که در بازی های دوستانه هم بهترین عملکرد را داشتند.

نکونام با اشاره به اینکه فولاد باید با قدرت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شود ادامه داد: فعلا با توجه به نیازهای دیگر، در این پست نیازی نداریم ولی برای نیم فصل دوم اگر نیاز باشد قطعا اضافه می‌کنم و برای جام باشگاه ها برنامه‌ریزی کاملا مشخص و متفاوتی داریم.