تلاش باشگاه استقلال برای جذب محمد محبی

باشگاه استقلال از شروع نقل و انتقالات برای جذب محمد محبی با این بازیکن وارد مذاکره شد و توامان مذاکرات خود را با باشگاه سانتاکلارا هم آغاز کرد. محمد محبی برای برتن کردن پیراهن آبی تصمیم گیری را به باشگاه سانتاکلارا محول کرد. پیش بینی می شد با توجه به حجم مذاکرات صورت گرفته از سوی باشگاه استقلال با باشگاه پرتغالی این بازیکن بعد از سفر به پرتغال رضایتنامه خود را دریافت و بعد از انجام کارهای اداری به تهران بر گردد اما آنچه که در روزهای اخیر مشاهد شد حضور او در تمرینات و بازی های دوستانه سانتاکلارا بود و این بدین معنی بود که ماریو سیلوا می خواهد این بازیکن را حفظ کند.

جالب اینکه این مربی در بازی دوستانه با ریوآوه که با نتیجه دو بر صفر به سود سانتاکلارا خاتمه یافت از محمد محبی در پست مهاجم نوک استفاده کرد و محبی زننده یکی از گل های تیمش بود. ساپینتو البته می خواهد از محمد محبی در پست وینگر استفاده کند. یعنی پست تخصصی این بازیکن.

باشگاه استقلال و مربی پرتغالی از جذب محبی نا امید نشده اند و هم چنان در حال ادامه دادن مذاکرات هستند. بر همین اساس ممکن است در روزهای آینده حضور این بازیکن در جمع آبی ها محقق شود. این یک فرصت خوب برای محمد محبی است که با درخشش در ترکیب تیم آبی دوباره پیراهن تیم ملی را آنهم در فصل منتهی به جام جهانی برتن کرد. محبی در دوران حضور در ترکیب سپاهان با درخشش در ترکیب این تیم توامان پیراهن تیم امید و تیم ملی را برتن کرد.

تلاش باشگاه استقلال برای جذب محمد محبی