سرخپوشان به اردوی خارجی نیاز داشتند

محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات به خبرنگار ما گفت: پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی گرفت اما من معتقدم هنوز جای دو فوروارد در تیم خالی است. امیدواریم که تا فرصت هست مهاجم جذب شود چون در این صورت ما با می‌توانیم با تیم کاملی وارد بازی های لیگ قهرمانان آسیا شویم.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر او بهترین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی کدام بازیکن بوده عنوان کرد: از نظر نفری، همه بازیکنان خوب هستند اما مسئله ای که مهم است هماهنگی تیم است؛ در صورتی که بازیکنان بتوانند به هماهنگی لازم برسند، امسال می‌توانیم قهرمان بشویم.

پنجعلی در خصوص عدم برگزاری اردوی پرسپولیس در خارج از کشور گفت: به نظر من تیم به چنین اردویی نیاز داشت. هر تیمی پیش از شروع فصل باید برای آمادگی، یک اردوی خوب با چند بازی تدارکاتی مناسب برگزار کند؛ در فوتبال حرفه ای این اتفاق رخ می‌دهد.‌ متاسفانه این اتفاق برای پرسپولیس نیفتاد و از آن بدتر همین شرایط برای تیم ملی هم وجود دارد. این مسائل می‌تواند به تیم ضربه بزند.

سرخپوشان به اردوی خارجی نیاز داشتند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه فصل گذشته و در پی عدم قهرمانی انتقادات زیادی به گل‌محمدی وارد شده بود گفت: در همه جای دنیا، فقط یک تیم قهرمان می‌شود؛ ما تیم دوم شدیم. پرسپولیس پنج سال قهرمان بود و امسال هم مسائلی باعث شد این اتفاق نیفتد وگرنه تیم ما مستحق قهرمانی بود و همه کارشناسان اذعان داشتند که پرسپولیس از همه تیم ها بهتر است. از نظر من عملکرد یحیی گل‌محمدی صد در صد قابل دفاع بوده است.

او همچنین درباره تغییر کادرفنی پرسپولیس گفت: این مسئله کاملا به خود سرمربی بستگی دارد و او باید مستقل عمل کند چون ایشان هستند که با کادر کار می‌کنند.

پنجعلی سپس درباره پیشکسوتانی که مدام به وضعیت تیم و عملکرد کادرفنی انتقاد می‌کنند گفت: وظیفه پیشکسوتان و هواداران این است که در هر شرایطی از تیم حمایت کنند. من به عنوان یک پیشکسوت صلاح نمی‌دانم. بله؛ زمانی به خود آقای گل‌محمدی زنگ می‌زنم و صحبت می‌کنیم اما نباید در مطبوعات عنوان کنم و خوراک بدهم تا تیم زیر سوال برود. به اضافه اینکه بار روانی تیم هم بالا می‌رود. ما چوب این مشکلات را در فصل قبل خوردیم.

او در پایان گفت: البته همه پیشکسوتان اینطور نیستند و فقط تعداد کمی هستند که آن هم از سر دلسوزی است اما به نفع تیم نیست. ما باید حمایت کنیم؛ اگر قرار است به حرف منِ پیشکسوت بازیکن بگذارند و بردارند چرا کادرفنی گذاشته‌ایم؟ همه مسئولیت با کادرفنی است و آنها هستند و آنها باید جواب بدهند. اینکه ما شلوغ کنیم و دائم از بچه ها ایراد بگیریم، جز اینکه تیم را وارد حاشیه کنیم هیچ نتیجه ای ندارد.