با شکست سپاهان برای لیگ خط و نشان می‌کشیم!

ابوالفضل جلالی که قابلیت بازی در دو پست دفاع و وینگر چپ را دارد در خصوص شرایط این روزهای استقلال و انگیزه اش برای حضور در جام جهانی صحبت کرد. او در خصوص اردوی ترکیه گفت: اردوی بسیار خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم. تمرینات خوب و پر فشار بود و کارهای تاکتیکی انجام دادیم و بقیه برنامه‌های‌مان را باید در تهران انجام بدهیم. کار با آقای ساپینتو واقعا لذت بخش بود. بازی‌های دوستانه انجام دادیم که قطعاً در ادامه راه کمک‌مان خواهد کرد. سختی های اردوی ترکیه را به جان خریدیم تا بتوانیم فصل را با قدرت شروع کنیم.

جلالی راجع به پستش در تفکرات ساپینتو گفت: در بازی های دوستانه که انجام شد هم وینگ بک چپ و هم در سیستم سه دفاعه در سمت چپ بازی کردم‌ برایم فرقی نمی‌کند کجا بازی کنم؛ سرمربی هر جا تصمیم بگیرد و صلاح ببیند همان جا بازی می‌کنم. سال گذشته هم همین بود و  در دو پست بازی کردم. خیلی از بازیکنان استقلال چند پسته هستند و قطعاً آقای ساپینتو و کادر فنی این هنر را دارند که کجا از بچه‌ها استفاده کنند تا بهتر جواب بدهند.

با شکست سپاهان برای لیگ خط و نشان می‌کشیم!

بازیکن استقلال در مورد حضور اسکوچیچ در اردوی‌شان اظهار داشت: آقای اسکوچیچ در بازی ما با سومقاییت حضور پیدا کرد. خیلی خوشحال شدم که این اتفاق افتاد و سرمربی تیم ملی بازی را از نزدیک مشاهده کرد. خودم خیلی انگیزه دارم که در اردو های بعدی تیم ملی حضور داشته باشم. آرزوی هر بازیکنی است که در جام جهانی حضور داشته باشد. آقای اسکوچیچ تمام بازیکنان لیگ را رصد می کند و این نکته خوبی است و من افتخار این را دارم که با دو مربی خارجی یعنی ساپینتو و اسکوچیچ کار کنم و از آنها تجربیات زیادی یاد بگیرم.