یک استقلالی ساپینتو را متعجب کرد

کاوه رضایی با وجود اینکه علاقه زیادی داشت به استقلال برگردد اما پروسه این انتقال خیلی طولانی شد، به طوری که دیرتر از همه بازیکنان به استقلال پیوست و در اردوی آبی‌پوشان در ترکیه به جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو اضافه شد. 

با توجه به دیر اضافه شدن رضایی به استقلال، ساپینتو این بازیکن را در اختیار مربی بدنساز قرار داد. با این شرایط به نظر می‌رسید که رضایی یکی دو بازی هفته اول لیگ را از دست بدهد، به خصوص بازی با سپاهان که برای استقلال اهمیت زیادی دارد.

رضایی اما در تمرینات استقلال آمادگی بالایی از خود نشان داد که باعث تعجب ساپینتو و سایر بازیکنان شد. این بازیکن خیلی زود به تمرینات گروهی اضافه شد و حتی در برخی از بازی‌های تدارکاتی نیز به میدان رفت. رضایی در مدتی که در حال مذاکره با استقلال بود تمرینات انفرادی و بدنسازی‌اش را انجام می‌داد و به همین دلیل خیلی از بازیکنان دیگر عقب نبود. 

یک استقلالی ساپینتو را متعجب کرد

رضایی یکی از مهره‌های کلیدی استقلال و ساپینتو برای این فصل خواهد بود چرا که او چند فصل در لیگ بلژیک بازی کرده و سابقه حضور در استقلال را هم دارد. این بازیکن قصد دارد یکی از مسافران تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر باشد.