فرصت ویژه یحیی گل محمدی به دو ستاره پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در نخستین هفته از بیست و دومین دوره رقابت‌های  لیگ برتر  میهمان ذوب آهن در اصفهان است که تعداد محرومان این تیم در نوع خود جالب توجه است. یحیی گل محمدی و امید عالیشاه سرمربی و کاپیتان پرسپولیس به دلیل اتفاقات فصل گذشته در این بازی محروم هستند.

علاوه بر سرمربی و کاپیتان اول پرسپولیس، مرتضی پورعلی گنجی نیز که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوست در آخرین بازی داخلی خود با پیراهن نفت تهران دچار محرومیت شده بود تا جریمه او پس از سال‌های لژیونر شدن و حتی انحلال باشگاه نفت تهران همچنان پابرجا مانده و نتواند سرخپوشان را در دیدار با ذوب آهن همراهی کند.

پورعلی گنجی در حالی از حضور در ترکیب پرسپولیس محروم شده که با توجه به خداحافظی سید جلال حسینی از مستطیل سبز تبدیل به گزینه نخست حضور در قلب دفاع این تیم شده است.

یحیی گل محمدی تصمیم داشت پورعلی گنجی را در کنار گئورگی گولسیانی دیگر خرید جدید این تیم به عنوان مدافعان میانی بازی دهد اما محرومیت مدافع پیشین تیم ملی ایران شانس دیگری را در اختیار سایر مدافعان تیم قرار داد.

علی نعمتی و فرشاد فرجی که با جذب گولسیانی و پورعلی گنجی کار سختی را برای حضور در ترکیب اصلی دارند حالا فرصت دارند یک بار دیگر بخت خود را برای نمایش توانایی‌هایشان به رخ بکشند و سرمربی پرسپولیس را با دردسر شیرین انتخاب آماده‌ترین مدافعان در ادامه لیگ برتر روبرو کنند.

باید دید گل محمدی شانس بازی کردن را به نعمتی یا فرجی خواهد داد تا در کنار گولسیانی زوج دفاعی این تیم را در دیدار با ذوب آهن اصفهان تشکیل دهند.

فرصت ویژه یحیی گل محمدی به دو ستاره پرسپولیس

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ شنبه هفته آینده در فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.