چرا آمدن لوکادیا به پرسپولیس منتفی شد؟

در حالی که در یکی، دو هفته گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش فراوانی کردند تا یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق بوخوم، هوفنهایم و برایتون را جذب کنند اما همانطور که چند روز پیش اطلاع رسانی کردیم به نظر می‌رسد این انتقال صورت نگیرد تا پرسپولیس یک مهاجم بزرگ خارجی را از دست داده باشد.

در مورد عدم حضور لوکادیا در پرسپولیس چند نکته مهم تاثیرگذار بوده است. اولین مسئله به اختلاف مالی دو طرف برمی‌گردد. طبق اعلام منابع آگاه لوکادیا برای یک فصل حضور در پرسپولیس مبلغ یک میلیون و دویست هزار دلار به عنوان قرارداد پایه می‌خواسته که به آن آپشن هم اضافه می‌شده، این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان توان پرداخت چنین مبلغی را به این مهاجم هلندی نداشت. البته مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند اگر فقط مشکل مالی وجود داشت آنها توانایی این را داشتند که این مسئله را حل کنند.

مسئله بعدی خانواده این بازیکن هستند. شنیده‌ها حاکی از آن است که خانواده لوکادیا خیلی موافق حضور این بازیکن در ایران نبوده‌اند و این مسئله هم در به سرانجام نرسیدن این انتقال سهم داشته. موضوع بعدی اما تصمیم این بازیکن برای بازی در خاورمیانه است. گفته می‌شود که این بازیکن معتقد است با توجه به شرایط سنی که دارد می‌تواند هنوز در فوتبال اروپا بازی کند و برای آمدن به خاورمیانه دودل بوده است.

هرچه هست به نظر می‌رسد ماجرای جذب لوکادیا توسط پرسپولیس تمام شده است و احتمال خیلی کمی وجود دارد که این بازیکن به پرسپولیس بپیوندد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ظرف چند روز آینده کار پیوستن الف مانگا به پرسپولیس نهایی می‌شود و این وینگر برزیلی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه خواهد شد.

چرا آمدن لوکادیا به پرسپولیس منتفی شد؟