عبادی‌پور: 18 میلیون را نمی‌دادند بهتر بود

میلاد عبادی‌پور در آخرین تمرین تیم ملی والیبال پیش از اعزام به قهرمانی جهان در مورد اهدای کاپیتانی تیم ملی به محمد موسوی گفت: به نظرم در تیم ملی چنین چیزها نباید مطرح شود. موسوی پیشکسوت و بزرگ ماست و بیشتر از همه ما تجربه دارد. به نظر من شایسته کاپیتانی هم بود. تا اینجای کارخوب بود. در لیگ ملت‌ها مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما  قهرمانی جهان فرق می کند. تا الان همه چیز خوب پیش رفته است. ‌امیدوارم همه چیز مثل لیگ ملت‌ها خوب پیش برود.

عبادی‌پور درباره انتقادات شدید محمد موسوی از امکانات اردوی تیم ملی تصریح کرد: من پیش از این هیچ‌گاه در مورد امکانات فدراسیون حرف نزده بودم، چون این امکانات هیچ‌وقت کامل نبوده است. اگر موسوی چیزی در این مورد گفته، کاملاً درست گفته است. ما دو ماه دور از خانواده و با فشار بالا در مسابقات حاضر بودیم و حالا تنها 18 میلیون تومان پاداش گرفتیم که اگر آن را به ما نمی‌دادند، خیلی بهتر بود.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان ادامه داد: من شخصیت خودم و بازیکنان تیم را که تحت این فشار بالا و بدون پزشک و ماساژور، مسابقه داده و تمرین کردند، بیشتر از این حرف‌ها و این مبلغ‌ها می‌بینم. ما در ایتالیا با مسئولان فدراسیون جهانی والیبال جلسه‌ای برگزار کردیم و آنها فاکتور واریزی مربوط به پاداش‌های فدراسیون جهانی به ایران را به ما نشان دادند، ولی تاکنون حتی یک ریال هم از این مبالغ به ما پرداخت نشده است. این پاداش‌ها حق ماست، ولی نمی‌توانیم حق‌مان را بگیریم.

عبادی‌پور: 18 میلیون را نمی‌دادند بهتر بود

وی با بیان اینکه از سال 2013 در لیگ ملت‌ها بازی می‌کنیم و یک قران نگرفته‌ایم، تصریح کرد: نمی‌دانم فدراسیون گرفته یا نه اما این پول حق بازیکنان است. اتاق پزشکی ما را ببینید. یک دستگاه لیزر داریم که برای 15 سال پیش است، حتی یک اتاق پزشکی هم نداریم. تا سال گذشته هزینه مکمل‌ها را خودمان می‌دادیم و فدراسیون فقط 350 دلار پول توجیبی می‌داد یعنی از جیب خودمان بیشتر می‌دادیم اما تا به حال اینها را نگفته‌ایم.

وی عنوان کرد: شرایط در یکسال اخیر بدتر شده است. ما چند بار اعلام کردیم فقط و فقط به عشق مردم اینجا هستیم، چون می‌دیدم که بابت برد و باخت ما ناراحت و خوشحال می‌شوند. روحیه خوبی به ما می‌دادند تا با جنگندگی بیشتری وارد مسابقات شویم.