بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

حسین پاشایی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که همیشه از مدعیان قهرمانی بوده است، با توجه به حفظ شاکله اصلی فصل گذشته و جذب بازیکنان باکیفیت توسط پرسپولیس، بازی با این تیم برای ما سخت است.

وی ادامه داد: ما هم علاوه بر حفظ شاکله اصلی تیم، بازیکنان باکیفیت با توجه به بودجه محدود باشگاه جذب کردیم، تمرینات و بدنسازی خوبی داشتیم، با انگیزه و آماده و سرحال هستیم تا فردا با یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم و استارت خوبی برای لیگ داشته باشیم.

پاشایی تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوب و باشخصیت و باکادر فنی بسیار قوی است، با توجه به اندیشه‌های کادرفنی دو تیم بازی تاکتیکی، خوب و باکیفیت شاهد خواهیم بود.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص حواشی مربوط به قرارداد اسدبیگی گفت: از نظر حرفه‌ای در باشگاه ذوب‌آهن بازیکن بدون قرارداد نمی‌تواند با ما یک ماه تمرین کند، بازیکن قرارداد رسمی دارد و معاونت حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع هستند و امیدواریم کمیته تعیین وضعیت به بهترین شکل رأی دهند و حق ذوب‌آهن پایمال نشود؛ از نظر اخلاقی هم ما روی اسدبیگی حساب کرده بودیم و گزینه‌هایی که می‌توانستیم جذب کنیم را رد کردیم و از نظر اخلاقی درست نبود.

بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

وی افزود: به هر حال ما متکی به یک بازیکن نیستیم، به راحتی در خط هافبک سایر بازیکنان نقش ایفا می‌کنند و باکیفیت‌تر هستند؛ با توجه به نیاز نفرات را جذب کردیم، اگر تمیروف از سیستم پرسپولیس بیرون مانده، نمی‌دانم، در برهه‌ای دنبال مهاجم و تمیروف بودیم ولی تیم ما در حال حاضر تکمیل است.

پاشایی در رابطه با احتمال حضور اسکوچیچ در ورزشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به این که در سال جام جهانی هستیم، حضور کادرفنی تیم ملی در ورزشگاه و تماشای بازی ها از نزدیک باعث انگیزه مضاعف بازیکنانی که کمتر دیده می‌شوند، خواهد بود؛ بازیکنان جوان به دیده شدن احتیاج دارند، فردا بهترین زمان برای ثابت کردن خودشان است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان در خصوص نبود تارتار در کنار زمین برای بازی فردا گفت: حضور تارتار در کنار زمین باعث قوت قلب تمام تیم و باشگاه است اما به دلیل محرومیت فردا در کنار ما نخواهد بود، با این وجود تمام نکات فنی به بازیکنان منتقل شده است، بازیکنان توجیه شده‌اند و امیدوارم نبود ایشان کمترین تاثیر را در نتیجه بازی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ مالی قدرت برابری با خیلی تیم‌ها نداریم، بودجه برخی تیم‌ها با ما قابل مقایسه نیست، توانایی فنی و هوشی بازیکنان اینقدر بالا است که بتوانیم این فاصله را جبران کنیم؛ این فاصله را با بازیکنان باانگیزه رفع می‌کنیم؛ امیدواریم لیگ پویا و سالمی را شاهد باشیم.