دستیاران اسکوچیچ در ورزشگاه آزادی+عکس

دو تیم استقلال و سپاهان ساعت ۱۹ امشب برگزارکننده افتتاحیه لیگ بیست و دوم خواهند بود.

سبحان خاقانی مهاجم مصدوم استقلال به همراه کاروان این تیم وارد ورزشگاه آزادی شد. همچنین محمد محبی و کاوه رضایی که مجوز بازی‌شان صادر نشده، آبی‌پوشان را امروز همراهی نمی‌کنند.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به همراه اعضای این تیم با اتوبوس به ورزشگاه آزادی آمد و به رختکن رفت.

رشید مظاهری و نیما میرزازاد به همراه مربی دروازه‌بان‌های پرتغالی سپاهان اولین نفراتی بودند که برای گرم کردن وارد چمن ورزشگاه آزادی شدند.

بازیکنان تیم استقلال پس از شاگردان مورایس برای گرم کردن به زمین آمدند.

هنگام گرم کردن تیم‌ها تکسییرا، دستیار پرتغالی مورایس، به همراه بازیکنان سپاهان به کار با توپ پرداخت. وی همچنین برای دقایقی با محمد دانشگر اختصاصی کار کرد.

وحید هاشمیان به همراه دو دستیار خارجی اسکوچیچ در ورزشگاه حاضر شدند.

دستیاران اسکوچیچ در ورزشگاه آزادی+عکس

با وجود تاکید باشگاه استقلال مبنی بر ممنوعیت پوشش تصویری بازی و اتفاقات پیرامونی آن توسط دوربین‌های تلویزیونی، دوربین برنامه‌های مختلف صدا و سیما در ورزشگاه حاضر هستند که نارضایتی مسئولان استقلال را به همراه دارد.

برخی مسئولان صدا و سیما در تلاش‌اند تا با انجام هماهنگی‌های لازم علاوه بر عوامل پخش زنده سایر برنامه‌های تلویزیونی نیز بتوانند به پوشش خبری این مسابقه بپردازند.

این در حالی است که دوربین‌های باشگاه استقلال و شبکه تلویزیونی این باشگاه را به ورزشگاه راه نداده‌اند که اعتراض سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال را در پی داشت.

کاوه رضایی با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر و از روی سکوها تماشاگر بازی شد. مهاجم جدید استقلال برای دقایقی با دراگان اسکوچیچ گفت و گو کرد.