صحبت‌ سرمربی سابق قرمزها به حقیقت پیوست!

منچستریونایتد با باخت برابر برایتون و برنتفورد، فصل جدید لیگ برتر انگلیس را به بدترین شکل ممکن آغاز کرده است. شیاطین سرخ مقابل برنتفورد با نتیجه چهار بر صفر باختند و حالا به ۷ باخت متوالی خارج از خانه رسیدند که در ۸۶ سال اخیر برای این تیم بی‌سابقه بوده است.

تیم فوتبال منچستریونایتد در فصل ۱۸-۲۰۱۷ تحت هدایت ژوزه مورینیو به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرد. تا آن زمان، مورینیو در دوران سرمربیگری خود، ۲۵ عنوان قهرمانی به دست آورده بود. با این حال این سرمربی پرتغالی، رتبه دوم با منچستریونایتد را به عنوان بهترین دستاورد خود معرفی کرد. مورینیو دراین باره گفت: مقام دومی با منچستریونایتد بسیار حائز اهمیت بود چراکه کسی از وضعیت اسفناک باشگاه منچستریونایتد خبر ندارد و زمان ثابت خواهد کرد که رسیدن به این دستاورد چقدر دشوار بوده است.

با توجه به شرایط حال حاضر باشگاه و کسب نتایج ضعیف، عده‌ای از هواداران منچستریونایتد، صحبت‌های ۵ سال پیش مورینیو را بازنشر کردند و به این مهم پی بردند که او چه کار بزرگی انجام داده است. حالا با نگاهی به تیم اریک تن هاگ و فصل قبل از آن، همه چیز برای یونایتد دشوار است تا شکوه از دست رفته خود را به سکوها بازگرداند یا حتی کاری که مورینیو انجام داد را تکرار کند.

صحبت‌ سرمربی سابق قرمزها به حقیقت پیوست!