انتقاد تند یک پرسپولیسی از درویش: در مورد مسائل فنی صحبت نکن!

بهنام طاهرزاده در گفت و گو با میدان، در واکنش به اظهارنظر رضا درویش در یک برنامه تلویزیونی که گفته پرسپولیس دیگر مهاجم جدید نمی‌خرد، گفت: درویش سرمربی پرسپولیس نیست که در این موارد اظهارنظر می‌کند. او باید طبق لیست و درخواست سرمربی بازیکن بگیرد. اگر هم پرسپولیس دیگر نیازی به مهاجم ندارد این موضع را باید یحیی گل‌محمدی اعلام کند نه درویش. صحبت‌های درویش واقعا غیر حرفه‌ای و نادرست بود.

وی ادامه داد: برخلاف صحبت‌های درویش اتفاقا پرسپولیس منهای لوکادیا به یک مهاجم خارجی دیگر نیاز دارد. عبدی و تمیروف مهاجمانی نیستند که بتوانند به تنهایی بار پرسپولیس را به دوش بکشند. پرسپولیس امسال در تمام خطوط کامل است و فقط در خط حمله تیم کامل و بالانس نیست که این نقص هم با خرید یک مهاجم خارجی دیگر برطرف می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: به نظرم درویش نباید درباره مسائل فنی اظهارنظر کند او فقط وظیفه دارد نیاز‌های سرمربی تیمش را برطرف کند. حتی اگر در برنامه یا مصاحبه‌ای از رضا درویش در مورد مسائل فنی تیم سوال پرسیده می‌شود او نباید جواب بدهد و فقط باید در خصوص مسائل مدیریتی پاسخگو باشد، همانطور که سرمربی تیم نباید در مورد مسائل مدیریتی صحبتی انجام بدهد

انتقاد تند یک پرسپولیسی از درویش

طاهرزاده در پایان در مورد جذب یورگن لوکادیا توسط باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: لوکادیا خرید خوبی بوده و رزومه خوبی هم دارد. آن چیزی که ما از گل‌ها و عملکرد او در فضای مجازی می‌بینیم نشان می‌دهد که بازیکن خوبی است. تنها مسئله این است که این بازیکن برای هماهنگ شدن با پرسپولیس به زمان نیاز دارد. کاش دو ماه پیش لوکادیا به پرسپولیس می‌آمد تا در دوران بدنسازی و بازی‌های دوستانه تیم کنار بقیه بود. به نظرم در کل نباید روی لوکادیا تا ۵، ۴ هفته حساب کنیم تا او کاملا با فضای تیم و البته کشورمان آشنا شود.