استقلال قرارداد ستاره خود را راحت فسخ می‌کند

ریکاردو ساپینتو ، سرمربی پرتغالی تیم استقلال پس از بازگشت مهدی قایدی و سیاوش یزدانی مجبور بود دو بازیکن تیمش را از لیست استقلال کنار بگذارد. از آن طرف، برای اینکه جا برای اضافه شدن بازیکن در نیم فصل باز باشد، یک بازیکن دیگر نیز در لیست خروجی قرار گرفت. در نهایت، سرمربی استقلال سیدمحمد حسینی، ارسلان مطهری و عزیزبک آمانوف را از لیست تیمش کنار گذاشت.

آمانوف با توجه به اینکه بازیکن خارجی است برخی‌ها عنوان کردند فسخراردادش هزینه سنگینی روی دست او می‌گذارد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد باشگاه استقلال کار سختی برای فسخ قرارداد آمانوف ندارد، چرا که قرارداد این بازیکن که نیم فصل دوم سال گذشته به استقلال پیوست یک ساله و نیمه بود. سال دوم این قرارداد با رضایت دو طرف بود، به همین دلیل با اعلام بی‌نیازی سرمربی استقلال به آمانوف، باشگاه استقلال می‌تواند قرارداد هافبک ازبکستانی تیمش را یک طرفه فسخ کند.

تنها موضوع یکسری مطالبات می‌ماند که باشگاه استقلال برای اینکه کار به شکایت به فیفا نکشد زودتر مطالبات او را پرداخت کند. آمانوف با وجود اینکه تکنیک خوبی دارد اما در بخش‌های دفاعی عملکرد خوبی ندارد و فرهاد مجیدی نیز فصل گذشته کمتر به او میدان می‌داد. 

استقلال قرارداد ستاره خود را راحت فسخ می‌کند