تلاش پرسپولیس برای رساندن بازیکنان جدید به بازی با فولاد

یورگن لوکادیا مهاجم جدید و هلندی پرسپولیس روز گذشته اولین تمرین خود را با تیم جدید خود انجام داد و امیدوار است تا هر چه سریع‌تر آماده حضور در میدان شود.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس برای بهره بردن از این بازیکن، امروز درخواست ITC لوکادیا را ثبت کرد تا هر چه زودتر مجوز بازی این مهاجم صادر شود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار هستند که تا قبل از بازی با فولاد ITC لوکادیا صادر شود تا بتوانند نام او را در لیست بازی با فولاد قرار دهند.

همچنین این باشگاه پس از جذب مرتضی پورعلی‌گنجی مکاتبات خود با باشگاه شنژن و فدراسیون فوتبال چین انجام داد تا مجوز بازی این بازیکن را دریافت کند و در حالی که انتظار می‌رفت تا پیش از بازی ذوب آهن این اتفاق رخ دهد، اما هنوز درخواست سرخپوشان با موافقت شنژن همراه نبوده است.

تلاش پرسپولیس برای رساندن بازیکنان جدید به بازی با فولاد

امور بین الملل باشگاه پرسپولیس این موضوع را زیر نظر دارد و در صورت رد درخواست توسط باشگاه چینی، قرار است پرسپولیس به فیفا مراجعه کند تا به این شکل مجوز بازی پورعلی‌گنجی را بگیرد.

باتوجه به اینکه مراجعه به فیفا احتمالا زمان ۷۲ ساعته را برای صدور مجوز بازی خواهد داشت، باشگاه پرسپولیس امیدوار است که این مجوز از سوی شنژن صادر شود تا پورعلی‌گنجی به بازی فولاد برسد.

اختلاف مالی مدافع ملی پوش پرسپولیس با باشگاه شنژن باعث شده تا این باشگاه چینی حاضر به قبول درخواست پرسپولیس برای صدور آی تی سی نباشد.

پورعلی‌گنجی هفته اول را به دلیل محرومیت از دست داد و حالا ممکن است یکی از حساسترین بازی‌های تیمش را نیز از دست بدهد.