مقصد بازیکنان مازاد استقلال مشخص شد

  ارسلان مطهری مورد توجه تراکتوری ها قرار گرفته است. البته می‌گویند او از سپاهان اصفهان هم پیشنهاد دریافت کرده است. ارسلان هفته اول برای استقلال بازی کرد؛ اما نظرات را به خود جلب نکرد. او که در زمان فرهاد مجیدی هم به‌عنوان مهاجم جانشین موفق‌تر از مهاجم فیکس بود در استقلال ساپینتو هم چنگی به دل نزد تا در لیست خروج قرار بگیرد.

ارسلان این‌بار در مقابل انتقال به تراکتور واکنشی نداشته است و شاید بدش نمی‌آید شانسش را در تیمی دیگر امتحان کند. بااین‌حال استقلالی‌ها درصورتی با جدایی این مهاجم موافقت می‌کنند که وی به‌صورت قرضی راهی تراکتور شود. این دقیقا نقطه مقابل درخواست تراکتوری‌هاست. هرچند اگر موافقت نکنند، نمی‌توانند ارسلان را به خدمت بگیرند. از طرفی با اضافه شدن قایدی و ترافیکی که در خط حمله این تیم به وجود آمده، استقلال چاره‌ای جز واگذاری او ندارد. این درحالی است که بردیف دو مهاجم خارجی را نیز به تراکتوری‌ها پیشنهاد داده و شاید با مطهری موافق نیست که به جذب مهاجم خارجی اصرار دارد.

مقصد بازیکنان مازاد استقلال مشخص شد

اما شانس محمد حسینی برای انتقال به تراکتور از دو استقلالی دیگر بیشتر است. او به‌دنبال حل شدن مشکل خدمت سربازی سیاوش یزدانی و بازگشت او در لیست مازاد قرار گرفت و از اتفاقاتی که رخ داده عصبانی است؛ اما شخصا می‌خواهد از این تیم جدا شود و خواستار این شده که تکلیفش را زودتر مشخص کنند. البته تاکید دارد حالا که او را نمی‌خواهند باید رضایتنامه‌اش را قطعی بدهند نه قرضی. باشگاه استقلال اما در این مورد تردید دارد. اما اگر می‌خواهد او را از لیست خارج کند، درنهایت مجبور به این کار خواهد شد. ازاین‌رو شانس این مدافع از سایرین برای تراکتوری شدن بیشتر است.