واکنش پیشکسوت پرسپولیس به توقف سرخپوشان در آزادی

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس معتقد است که بازی با فولاد به دلیل اینکه هر دو تیم شناخت خیلی خوبی از هم داشتند بار فنی بالایی نداشت.

در خصوص تساوی خانگی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: متاسفانه بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان خیلی بار فنی بالایی نداشت و دلیل اصلی آن را می‌توانیم به این اشاره کنیم که هر دو تیم شناخت خیلی خوبی از هم داشتند و آنالیز خوبی از هم داشته باشند.

وی ادامه داد: بازیکنانی مثل سعید آقایی، مهدی شیری و احسان پهلوان که پیش از این در پرسپولیس حضور داشتند و یا وریا غفوری که در گذشته در استقلال بازی می‌کرده است، با ویژگی‌های بازیکنان پرسپولیس آشنایی کامل داشتند و دقیقا شناخت کافی را از تک‌تک بازیکنان پرسپولیس داشتند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بازیکنان پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی می‌توانستند از ناهماهنگی بازیکنان فولاد استفاده کنند و اگر در آن صحنه ضربه مهدی ترابی به گل تبدیل می‌شد شاید شرایط بازی عوض می‌شد و یک بازی جذاب‌تری می‌دیدیم. در نیمه دوم فولاد به مراتب بهتر بازی کرد ولی در مجموع ما بازی خوبی را از هر دو تیم ندیدیم.

کلهر با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه عنوان کرد: هواداران زیادی در بازی با فولاد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و حمایت خوبی از پرسپولیس داشتند، فکر می‌کنم با توجه به اینکه بازیکنان به دلیل حمایت هوادارانش انگیزه بیشتری داشته باشند و بازی روان‌تری را انجام دهد و بتواند حتی به گل هم برسد و غیر از موقعیتی که ترابی در نیمه اول از دست داد، در سایر دقایق بازی موقعیتی به وجود نیامد تا پرسپولیس به گل برسد. همانطور که گفتم این بازی بار فنی بالایی نداشت و امیدوارم در بازی‌های آینه پرسپولیس هجومی‌تر و با انگیزه‌تر بازی کند، ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که فولاد هم یک تیم پرمهره با کادرفنی قوی است.