مورایس: برای رقابت با گل‌گهر آماده هستیم

ژوزه مورایس در صحبت‌های قبل از دیدار با گل‌گهر اظهار داشت: یک بازی دیگری از لیگ بازی هفته سوم است البته ما با تیم‌هایی که بازی خواهیم داشت به آنها احترام می‌گذاریم و ما در حال حاضر آماده هستیم برای این رقابت بجنگیم و هدفمان هم این است.

سرمربی تیم سپاهان افزود: استراتژی ما همیشه گفتیم که تمرکز باشد جایی که نقاط مثبت تیم حریف است و باید رقابت کنیم و می‌توانم بگویم رقابت در این لیگ واقعا هیجان‌انگیز و رقابت خیلی خوبی است و من کسی نیستم که فعلا اطلاعات کافی در مورد لیگ داشته باشم، تازه لیگ شروع شده و هنوز اول کار هستیم ولی چیزی که متوجه شدم لیگ جذابی است و رقابت خوبی بین تیم‌ها است و ما هم بدون اینکه که بخواهیم فکر کنیم تیم حریف چه کارهایی می‌تواند یا نمی‌تواند انجام دهد باید تمرکزمان را روی کار خودمان بگذاریم و بتوانیم با نقاط مثبت تیم حریف مقابله کنیم.

مورایس: برای رقابت با گل‌گهر آماده هستیم

مورایس در خصوص شناخت از سرمربی تیم گل‌گهر ادامه داد: من همیشه کنجکاو هستم در مورد مربی‌های تیم حریف، از افتخارات آقای قلعه‌نوعی آگاه هستم و خوشحالم و احترام قائلم برای کیفیت کارشان و من خودم را نمی‌توانم با کس دیگری مقایسه کنم.

وی در خصوص رکورد قلعه‌نوعی و شکستن این رکورد افزود: من چه‌طوری می‌توانم از آینده صحبت کنم وقتی که آگاه نیستیم و نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی بیفتد ما در حال زندگی می‌کنیم و خوشحال هستم و قصد من این است که هر روز و هر روز کار بکنیم و بتوانیم به بهترین‌ها و بهترین دستاوردها و نتایج دست پیدا کنیم.

سرمربی سپاهان در خصوص اضافه شدن بازیکنان جوانی به تیم مثل محمد قربانی و عیسی مرادی و شانس آنها برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان گفت: همه مهم هستند در ترکیب تیم و همه تا جایی که آماده باشند شانس بازی کردن در ترکیب اصلی را دارند.

مورایس در خصوص انتقاد در بازی گذشته نسبت به گلی که سپاهان دریافت کرد و اینکه نباید چنین گل‌هایی دریافت کنیم، اظهار کرد: گفتم نباید، ولی خب اتفاق افتاده حال می‌توانیم بگوییم نکته مثبتش این بوده که همیشه ما می‌توانیم درس بگیریم و بهتر و بهتر شویم از اتفاقتی که می‌افتد و در طول هفته هم ما داریم کار می‌کنیم که بتوانیم نقاط ضعف را بهتر کنیم و متوجه هم هستیم هیچ وقت هیچ‌کس کامل و فوق‌‌العاده نیست  و تنها چیزی که است در آینده سعی می‌کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم برای هواداران بازی، بازی خیلی خوبی باشد و ما رفتاری در بازی که انجام می‌دهیم امیدواریم رفتار خیلی خوبی باشد.