قلعه نویی: می توانستیم مقابل سپاهان برنده شویم

امیر قلعه‌نویی ، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره تساوی تیمش برابر تیم سپاهان گفت: داوری با سرعتی که می‌داد به زیبایی این بازی کمک کرد، اما ما حداقل یک پنالتی طلب داریم.به فوتبال ایران بابت این بازی زیبا تبریک می‌گویم، همچنین به باشگاه بزرگ سپاهان به خاطر بازی که کرد و به خاطر مربی بزرگی که دارد، تبریک می گویم. این مربیان می‌توانند یقینا به فوتبال ما کمک کنند. واقعا بازیکنان خودمان را ستایش می‌کنم. از مردم تشکر می‌کنم که استقبال خوبی از این بازی کردند. البته توقع داشتیم استادیوم پر شود.

گل اول را مبتدیانه خوردیم 

او افزود: بازی بسیار زیبایی بود. می‌توانستیم برنده شویم. می‌دانستیم  حریف می‌خواهد با ضدحمله به گل برسد. گل اولی که خوردیم مبتدی بود. در نیمه اول شانس‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم با برد به رختکن برویم، اما بچه‌ها استفاده نکردند. پیام نیازمند هم توپ‌های خیلی خوبی گرفت. دو کاشته داشتند. اینکه بچه‌های ما توانستند برگردند نشان می‌دهد چه تیم بزرگی داریم.

برگشت بازیکنان ما به بازی نشات گرفته از جنگندگی شان دارد 

سرمربی گل گهر تصریح کرد: هفته قبل گفتم یک امتیاز برای ما زیاد بود، اما اکنون می‌گویم ۲ امتیاز از دست دادیم. درست است بازی مساوی شد، اما نیمه اول باید حداقل با ۳-۲ گل بیرون می‌رفتیم. پیام نیازمند با اینکه ۲ گل خورد، اما روز خیلی خوبش بود. محسن فروزان به غیر از یک مورد، عکس العملی در طول بازی نداشت. در هر ۲ نیمه بازی را خیلی خوب شروع کردیم. با توجه به اینکه ۲ گل بر خلاف جهت بازی خوردیم، جلوی تیم سپاهان برگردید نشات گرفته از روح بزرگ و جنگندگی تیم است. باید این بازیکنان را ستایش کنیم و به آن‌ها تبریک بگوییم.

از بازی با سپاهان۲ امتیاز طلب داریم  

او افزود: این تیم به بلوغ تاکتیکی، رفتاری، فنی رسیده است. از این بازی ۲ امتیاز طلب داریم. واقعا می‌توانستیم راحت برنده باشیم. یک امتیاز برای این بازی کم بود. می‌دانستیم آن‌ها عقب می‌روند و روی ضد حمله کار می‌کنند. در نیمه اول این راه را بستیم، اما گل‌های خیلی خنده دار خوردیم. مخصوصا گل اول، یک ارسال ۴۰-۳۰ متری بیاید و وارد گل شود خیلی خنده دار است. باید روی این کار کنیم، اما ممنونم از بازیکنان که فوتبال خیلی خوبی بازی کردند. مخصوصا نوید (عاشوری)، به او تسلیت می‌گویم. با همه شرایط روحی که داشت به زمین رفت و کمک کرد. واقعا بازی زیبایی بود.

قلعه‌نویی درباره حضور اریک باگناما گفت: هم اریک هم تیم گل گهر فوتبال سطح بالایی بازی کردند. او با توجه به اینکه مشکلات روحی-روانی داشت و چند هفته هم بود عطش بازی داشت، اما بازی نمی‌کرد، امروز واقعا فوق العاده بود. خیلی خوب بازی کرد. هرچه خواستیم را اجرا کرد. پست او را جا به جا کردیم. نیمه اول مهاجم هدف بود نیمه دوم به عنوان بازو از او استفاده کردیم. واقعا خیلی خوب بازی کرد و دوندگی زیادی داشت.

او درباره نقش هواداران در کامبک گل گهر اظهار کرد: خیلی تاثیر دارد، اما توقعم این است که استادیوم پر شود. الان گل گهر برند شده است. با تیم‌های سطح بالای باشگاه‌های ایران رقابت می‌کند. چه سال گذشته و چه ۲ سال قبل، توقع این است که در تمریناتی که سیرجان هستیم هم تماشاگر بیاید و کمک کند، اما در مسابقات استادیوم باید پر شود. در مازندران هزار نفر به تمرین می‌روند. دیروز استادیومشان پر بود. توقعمان از هواداران خوب سیرجانی همین است.