بیوگرافی کامل سعید صادقی بازیکن پرسپولیس

سعید صادقی یکی از خریدهای جدید پرسپولیس است که ستاره فصل پیش لیگ برتر بود. در ادامه با بیوگرافی سعید صادقی با ما همراه باشید.

چکیده ای از بیوگرافی سعید صادقی

نام و نام خانوادگی:سعید صادقی

ملیت:ایرانی

محل تولد:ساری

پیشه:بازیکن فوتبال – عضو تیم ملی فوتبال ایران

پست:هافبک

پا:راست

تاریخ تولد:۵ اردیبهشت ۱۳۷۳

قد:۱۸۰

بیوگرافی کامل سعید صادقی

سعید صادقی در تاریخ سال ۱۳۷۳ در ساری مازندران به دنیا آمد.. سعید صادقی دو برادر دارد. قد سعید صادقی 180 است و در پرسپولیس بازی می کند.

عکس سعید صادقی

اظهارات سعید صادقی درباره ی خانواده اش به این شرح است:خانواده ی من همیشه مرا تشویق کرده اند. همچنین ۲ برادرم به من، خیلی کمک کرده اند تا به چنین جایگاه دستیابم. از همین جا سپاسگزار تمام الطاف این عزیزان هستم.

همسر و ازدواج سعید صادقی

سعید صادقی تاکنون متاهل نشده و زندگی مشترکی را تشکیل نداده است.

او درخصوص ازدواجش چنین میگوید:من مجرد هستم و شرایط من، متفاوت از بازیکنان متأهل است. پدرم، سرپرستی مرا بر عهده دارد و مشکلات عدیده ای از لحاظ مالی ندارم.

تیمهای سابق سعید صادقی

سعید صادقی در تیم شهید متولی ساری و زیر نظر حمید نشاطی، فعالیت در فوتبال را شروع کرد. مربیان او به نامهای جعفر فلاح، عزیز تقی زاده و رضا تقوی می باشند که زمینه ی پیشرفت این بازیکن فوتبال را فراهم کرده اند.

همسر سعید صادقی

سعید صادقی، سابقه ی فعالیت در تیمهای صنعت شهید متولی، پرسپولیس ساری و صنعت ساری را دارد. این بازیکن با عملکرد خوبش در بازیهای تیم صنعت ساری توانست سریعا به تیمهای بزرگ کشورمان راه یابد.

سعید صادقی در تیم صبای قم از سال ۲۰۱۲ بازی کرد و پس از انجام دو بازی با تیم نیروی زمینی قرارداد بست. او در تیم مس کرمان از سال ۲۰۱۵ عضو بوده و برای این تیم، ۳۱ بازی انجام داده است. او از سال ۲۰۱۶ با تیم خونه به خونه به مدت یکسال، قرارداد بست و ۲۹ بازی برای این تیم انجام داد اما هیچ گلی را به ثمر نرساند. بعد از آن به تیم پیکان تهران ملحق گردید و ۴ بازی برای این تیم انجام داد ولی موفق به گلزنی نشد. سعید صادقی، سابقه ی فعالیت در تیم های شهرخودرو و گل گهر سیرجان را دارد و هم اکنون در تیم گل گهر، عضو شده است.

سعید صادقی که بعنوان موثرترین بازیکن لیگ برتر، شناخته میشد؛ از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ در تیم شهرخودرو فعالیت کرد و برای این تیم، ۶۴ بازی انجام داد و توانست ۵ گل را به ثمر برساند. او در مقابل ذوب آهن دوبل کرد و نام تکنیکی ترین بازیکن لیگ برتر بیست و یکم فوتبال ایران را برای خود به ثبت رساند.

سعید صادقی با قراردادی یکساله در ۶ مهر ۱۳۹۹ به تیم گل گهر سیرجان پیوست و قرارداد خود را در ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ بمدت یک سال دیگر تمدید کرد. او برای این تیم، ۵۸ بازی انجام داد و موفق به زدن ۱۲ گل شد. با این که سعید صادقی به عنوان یک بازیکن شاخص و درجه یکی در گل گهر سیرجان محسوب نمیشد ولی این بازیکن در نقل و انتقالات، نظر چند تیم را به خود جلب کرد.

پیوستن سعید صادقی به پرسپولیس

سعید صادقی به شاه ماهی نقل و انتقالات در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معروف شد و در نهایت با عقد قراردادی در ۴ تیر ۱۴۰۱ به تیم پرسپولیس پیوست.