نفت مسجد سلیمان 0 - 0 استقلال/ تساوی استقلال بعد از دو برد متوالی

تیم فوتبال  نفت مسجد سلیمان  در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف استقلال رفت که این دیدار با تساوی بدون گل  به پایان رسید.

نفت مسجد سلیمان با این تساوی خانگی 5 امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت. استقلال نیز با این مساوی، 7 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر پایین تر از سپاهان در رده دوم قرار گرفت.

داور: پیام حیدری

کمک‌‌ها: سعید قاسمی - مهدی شفیعی

کارت زرد: امیرحسین کریمی از نفت مسجدسلیمان/ صالح حردانی و روزبه چشمی از استقلال

کارت قرمز: -

گل: -

ترکیب نفت مسجدسلیمان

سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی(2+90-محمد خرم‌الحسینی)، پیمان رنجبری، رضا دهقانی(71-علی کیانی‌فر)، میلاد باقری، اسماعیل بابایی(2+90-پیمان میری) و امیرحسین کریمی(74-میثم نقی‌زاده)

 سرمربی: رضا مهاجری

 ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی(58-مهدی قائدی)، سعید مهری، روزبه چشمی(71-امیرعلی صادقی)، مهدی مهدی‌پور(58-آرش رضاوند)، محمد محبی(82-سجاد شهباززاده)، کوین یامگا و پیمان بابایی(82-آرمان رمضانی)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

لحظات حساس:

* دقیقه 21

حسین شنانی پس از حرکت انفرادی و نفوذ به محوطه جریمه استقلال، حردانی را با یک سرتوپ از پیش رو برداشت اما ضربه آخر او کم دقت بود و از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.


* دقیقه30

روی پاس عمقی سامان نریمان جهان، دهقانی پا به توپ وارد محوطه جریمه استقلال شد اما شوت خطرناک او با مهار خوب حسینی به کرنر رفت. در ادامه کرنر کوتاه تیم نفتی بازهم دهقانی را در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شوتزنی کرد که اینبار ضربه او توسط مدافع استقلال بلوکه شد.


* دقیقه 38

ارسال خطرناک و زمینی جلالی در محوطه 6قدم نفت مسجد سلیمان کوین یامگا را صاحب موقعیت عالی گلزنی کرد اما ضربه کم دقت این بازیکن از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.


* دقیقه 3+45

استقلال پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت محبی از بالای دروازه حریف با اختلاف زیاد به بیرون رفت.


* دقیقه 49

شوت سعید مهری روی ضربه ایستگاهی و از پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.


* دقیقه 54

ضربه خطرناک دهقانی در محوطه جریمه استقلال را حسینی با واکنشی دیدنی به کرنر فرستاد.


* دقیقه 62

مهدی قائدی با حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه تیم نفتی شد اما شوت او توسط بازیکن حریف بلوکه شد. در ادامه پاس یامگا در مرکز محوطه جریمه نفتی‌ها به محبی رسید اما ضربه آرام او در آغوش جلالی راد آرام گرفت.


* دقیقه65

شوت نریمان جهان از پشت محوطه جریمه استقلال را حسینی در آغوش گرفت.


* دقیقه69

ضربه محبی داخل محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان و از زاویه بسته در دستان دروازه‌بان حریف آرام گرفت.


* دقیقه 70

حرکت پا به توپ محبی در جناح راست با ارسال او درون محوطه جریمه حریف همراه شد اما یامگا نتوانست از این موقعیت استفاده کند و بازیکنان تیم نفتی توپ را برگشت دادند.


* دقیقه 4+90

ضربه سر خطرناک شهباززاده با اختلاف کم از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.