پیازا: بازی با ایران سخت است

روبرتو پیازا درمورد شرایط تیم ملی والیبال هلند و بازی با ایران اظهار داشت: بدون شک بازی سختی خواهد بود، چون این دیدار برای صدرنشینی است. فکرمی کنم برای مرحله بعدی تفاوتی ندارد که در گروه خود اول باشیم یا دوم، چون در نهایت در رده‌های ششم تا هشتم قرار می‌گیریم.

وی ادامه داد: هیچ تیم آسانی در مرحله بعد حضور ندارد، اما این نرمال است، چون ما می‌خواهیم والیبال بازی کنیم. شک ندارم تقابل سختی با ایران خواهیم داشت و باید دید که چه تیمی برنده می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال هلند درمورد بازی روز گذشته مقابل آرژانتین، عنوان کرد: در ست اول مقابل آرژانتین با نتیجه 30 بر 28 برنده شدیم. توپ‌های آخر خیلی شانسی بودند. ما توپ‌های آسانی را در آن بازی از دست دادیم. وقتی بازی 2 بر صفر شد ما سعی کردیم به خودمان بیاییم و شرایط را به خوبی در نظر بگیریم.

پیازا گفت: در امتیاز 6 بر 6 یک امتیاز احمقانه به حریف دادیم اما من سعی کردم روی بازی تمرکز کنم. فکر می‌کنم ایده نهایی همه ما همین است که روی بازی تمرکز کنیم. فکر می‌کنم آرژانتین هم مانند ایران است؛ آنها وقتی دو ست را واگذار می‌کنند، کل بازی را واگذار می‌کنند.

 پیازا: بازی با ایران سخت است

وی در پاسخ به این سوال که چه تیمی سورپرایز این دوره از مسابقات خواهد بود، عنوان کرد: به نظرم سورپرایز این دوره تیم کوبا است. البته فکر می کنم بتوانیم از اسلوونی هم به عنوان سورپرایز دوم یاد کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال هلند درمورد اینکه تیمش چه جایگاهی در نهایت کسب خواهد کرد، اظهار داشت: آرزوی من این است که فینال باشیم اما می دانم که تصورش هم سخت است.