فرهاد مجیدی چه واکنشی به اظهارات ساپینتو دارد؟

به نظر می رسد او در برابر سوالات خبرنگاران خوزستانی کمی برافروخته شود و گفت:«من هیچ ناهماهنگی نمی بینم. این ایده شما است و به آن احترام می‌گذارم.

سال گذشته استقلالی می‌دیدیم که فقط دفاع می کرد و دفاع می کرد، موقعیت پیش می‌آمد و گل می‌زد. الان می بینید استقلال بازی می کند، تهاجمی کار می کند و خوب پرس می کند. برای اینکه خوب بازی‌سازی کنیم به زمان بیشتری نیاز داریم که به کیفیتی که می‌خواهیم برسیم.»

اما یک سوال مهم آیا استقلال فصل گذشته یک تیم تدافعی بود و دفاعی بازی می کرد؟ استقلال فصل گذشته بهترین تیم در فاز تدافعی و سومین تیم برتر در فاز تهاجمی بود.

فرهاد مجیدی

این تیم ۳۹ گل زد. بعد از پرسپولیس که ۴۴ گل زد و سپاهان با ۴۳ گل زده استقلال به همراه مس رفسنجان تهاجمی ترین تیم های لیگ برتر محسوب می شدند. بنابراین نمی شود گفت که استقلال فصل گذشته یک تیم تدافعی بود.

فرهاد مجیدی مصاحبه ساپینتو را خوانده است اما قصد ندارد به مصاحبه سرمربی تیم استقلال واکنش نشان دهد. او پیش تر در برابر مصاحبه علیرضا منصوریان هم سکوت اختیار کرد.

فرهاد مجیدی بر این عقیده است پاسخ او به مصاحبه ساپینتو استقلال را دچار چالش خواهد کرد و او نمی خواهد این اتفاق را رقم بزند و شاید به همین دلیل است که نزد طرفداران تیم آبی محبوب است.

فرهاد مجیدی همان طور که وعده داده بود بعد از جدایی از استقلال هیچ بازیکنی را از این تیم بخدمت نگرفت تا نشان دهد به تیم آبی وفادار است.