ورژن جدید هافبک پرسپولیس

سروش رفیعی هافبک فصل گذشته سپاهان بعد از مذاکره با مدیران پرسپولیس و توافق با این تیم، با قراردادی ۲ ساله به تیم سابقش بازگشت تا برای سومین بار بازی در پرسپولیس را تجربه کند.

سروش ذاتا یک بازیکن فانتزی و پاسور است. بازیکنی که جای خالی او در ترکیب پرسپولیس حس می‌شد و در فصل گذشته نبود چنین بازیکنی با قدرت بازی‌سازی بالا در پرسپولیس به چشم آمد. رفیعی با توجه به مدل بازی پرسپولیس در این فصل، توانایی بازی در چند پست را دارد.

سروش عموماً بازیساز است و پرسپولیس در چند فصل گذشته نشان داد که با روش ۲-۴-۴ بازی می‌کند؛ یعنی دو هافبک دفاعی و دو وینگر. رفیعی البته در پست وینگر هم به کرات بازی کرده و سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را نیز در کارنامه دارد. البته سروش به شرطی می‌تواند در پست هافبک دفاعی ایفای نقش کند که یک مکمل تخریب کننده در میانه میدان کنار او باشد. اتفاقی که دقیقاً در دو دیدار اخیر پرسپولیس رخ داد و رفیعی در کنار سرلک به میدان رفت و عملکرد خوبی هم داشت.

ورژن جدید هافبک پرسپولیس

رفیعی یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان تمرین پرسپولیس است و عملکرد بسیار خوبی در بازی های این تیم داشته است. همین درخشش باعث شد تا گل‌محمدی نسبت به این بازیکن امیدواری زیادی پیدا کند و به نوعی خیالش از بابت میانه میدان و بازی‌سازی راحت شود. آنطور که مشخص است رفیعی مهره ثابت یحیی در این فصل خواهد بود و حساب ویژه‌ای روی توانایی‌های سروش باز کرده است. رفیعی که علاقه زیادی به بازی برای پرسپولیس داشت، در تابستان امسال به هدف خودش رسید و انگیزه‌های بسیار زیادی هم برای درخشش در فصل پیش رو خواهد داشت.

نکته جالب اینجاست که رفیعی در پست جدید خود خیلی زود جا افتاده و ورژن جدید شماره ۷ پرسپولیس باعث تعجب خیلی‌ها شده است. شاید خیلی از هواداران این تیم هم فکر نمی‌کردند که سروش در ۴ دیدار اول پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشد و آنقدر جنگنده و پرتلاش کار کند.