واکنش استفانو پیولی به دیدار حساس میلان و اینتر در دربی

استفانو پیولی سرمربی  میلان ، اطمینان دارد که اگر بازی همیشگی‌شان را انجام دهند، اینتر را شکست خواهند داد.

به گزارش ، میلان پس از چهار بازی و با کسب هشت امتیاز در رده ششم سری آ قرار دارد و فردا باید به مصاف اینتر برود. مدافع عنوان قهرمانی در بازی قبلی خود برابر ساسولو بدون گل متوقف شد و حالا قطعا انگیزه بالایی برای دربی فردا دارد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در نشست خبری بازی با اینتر گفت:تساوی برابر ساسولو نتیجه خوبی نبود ولی مهم این است که فردا در زمین برابر اینتر چگونه کار کنیم. تیم خوب و یکدستی دارم و هدف ما پیروزی است. اگر مثل همیشه بازی کنیم، برنده خواهیم شد.

اینتر فردا روملو لوکاکو را در اختیار ندارد. پیولی درباره تاثیر غیبت ستاره بلژیکی گفت:اینتر تیم خوبی است و مهاجمانی دارد که می توانند جای خالی لوکاکو را پر کنند. اینتر تقریبا تیم فصل گذشته خود را حفظ کرده است. ما سال گذشته چهار بازی برابر اینتر انجام دادیم و این تیم لوکاکو را در اختیار نداشت. البته ما هم مصدومانی داریم. دربی یک بازی مهم است و در آن کوچکترین جزئیات هم تعیین کننده هستند. ما با سبک خودمان بازی خواهیم کرد و اینتر هم سبک خودش را دارد. باید بسیار هوشیار باشیم. می خواهیم هواداران‌ را خوشحال کنیم.

مصدومیت الساندرو فلورنزی و پیوستن سرجینیو دِست به میلان:مصدومیت فلورنزی اتفاق تلخی بود و برای او ناراحتیم. مشخص نیست چه زمانی به میادین بر می گردد. دِست یک بازیکن باکیفیت و جنگنده است و سرعت خوبی هم دارد. او می تواند در پست های مختلفی بازی کند و به ما کمک خواهد کرد.

واکنش استفانو پیولی به دیدار حساس میلان و اینتر در دربی

شایعات جدایی لیائو در فصل نقل و انتقالات:باشگاه به من اطمینان داده بود که لیائو حفظ می شود و اصلا نگران نبودم.