واکنش ستاره پرسپولیس به کلین‌شیت‌های متوالی

مرتضی پورعلی‌گنجی  در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: واقعا از اینکه توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم خوشحالم. خوشحالی بعدی‌ام این است که توانستم بعد از بیشتر از یک سال در یک دیدار رسمی بازی کنم و چه بهتر که با لباس پرسپولیس این اتفاق رخ داد.

وی ادامه داد: موضوع بعدی حضور بانوان در بازی با نفت بود. خیلی خوشحال شدم که این بازی و این برد در حضور بانوان و خانواده‌های ما به ثبت رسید. واقعا حس خوبی داشت که در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران خانم پرسپولیسی بازی کردیم و البته پیروز شدیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که آیا آماده حضور در تیم ملی هست یا خیر؟ گفت: واقعیت این است که دلم برای بازی و حضور در تیم ملی تنگ شده است. من در این مدت بازی رسمی نکرده بودم حالا می‌خواهم به زودی با لباس تیم ملی هم به میدان بروم.

پورعلی‌گنجی در خصوص کلین‌شیت پرسپولیس در چهار بازی ابتدایی لیگ و اینکه آیا این مسئله در بازی‌های بعدی روی پرسپولیس فشار ایجاد می‌کند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: ما باید بازی به بازی جلو برویم و همه به این روند کمک کنیم. من اعتقادی به فشار یا چنین مسائلی ندارم و فقط امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم تا جایی که می‌توانیم دروازه پرسپولیس را بسته نگه داریم.

واکنش ستاره پرسپولیس به کلین‌شیت‌های متوالی