طهماسبی: هوادار میهمان پرسپولیس بود

علی طهماسبی درباره حضور برخی هواداران پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی در بازی با هوادار با وجود بدون تماشاگر بودن این مسابقه، اظهار داشت: در جلسه قبل بازی که روز گذشته برگزار شد، قرار بر این شد اگر قرار است تماشاگر هم بیاید به ما که میزبان هستیم تعداد بیشتری تعلق بگیرد و پرسپولیس هواداران کمتری داشته باشد. شب گذشته از شورای تامین تماس گرفته و گفتند حضور هوادار لغو شد.

وی افزود: در زمان شروع بازی هم ندیدم کسی در ورزشگاه باشد اما پس از سوت بازی این موضوع کنترل نشد که جالب نبود. در کل همه چیز برعکس شد و ظاهرا پرسپولیس میزبان بود و ما میهمان.

سرپرست تیم هوادار درخصوص اینکه تعدادی طرفدار در نیمه دوم به ورزشگاه آمدند، عنوان کرد: بین دو نیمه فکر می کنم درها باز شد.

طهماسبی درباره اینکه در صورت برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی ظاهرا باشگاه پرسپولیس پنج میلیارد تومان به هوادار پرداخت می کرد، گفت: این موضوع شایعه است و ما هم می‌توانیم بگوییم به پرسپولیس، ۱۰۰ میلیارد می‌دادیم. کدام پنج میلیارد؟ قبل از بازی با تراکتور هنوز این موضوع را با سرمربی‌مان در میان نگذاشته بودیم و قرار شد پس از آن مسابقه تصمیم بگیریم. الهامی هم اعلام کرد حقمان است در زمین خانگی خود بازی کنیم و مقابل پرسپولیس در دستگردی بازی می‌کنیم.

طهماسبی: هوادار میهمان پرسپولیس بود

وی ادامه داد: موضوع خاص و قابل بحثی نبود. حقمان بود در زمین خانگی خودمان بازی کنیم و این کار را هم انجام دادیم.