خشم مدیران یوونتوس از تصمیم نهایی پل پوگبا

پل پوگبا پس از یک ماه فیزیوتراپی در نهایت به این نتیجه رسید که زانویش را جراحی کند. مدیران یوونتوس یک ماه پیش به او توصیه کرده بودند تا زمان را تلف نکند و حالا هم از او عصبانی هستند.

به گزارش پارس فوتبال، پل پوگبا پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد به یوونتوس پیوست اما هنوز موفق نشده است برای این تیم در دیدارهای رسمی پس از آغاز فصل جدید به میدان برود، چرا که درگیر درمان مصدومیتش از ناحیه زانو بوده است.

در حالی‌که پیش از این گفته شده بود که او به دلیل هراس از طولانی شدن روند درمانش و امکان از دست دادن رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر و همراهی با تیم ملی فرانسه از انجام عمل جراحی خودداری کرده است اما دیروز باشگاه یوونتوس اعلام کرد که او زیر تیغ جراحان رفته تا روند درمانش را سرعت ببخشد.

40 روز پیش پوگبا در جریان یکی از تمرینات یووه از ناحیه زانو مصدوم شد و فیزیوتراپی را به جراحی ترجیح داد اما در نهایت تسلیم شد و حالا باید بیش از دو ماه دیگر نیز به دور از میادین بماند.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در نشست خبری دیروز خود تایید کرد که پوگبا اخیرا قصد کار با توپ را داشت ولی به دلیل احساس درد در ناحیه مصدومش، نتوانست به کار ادامه دهد. او به همین دلیل تصمیم گرفت زانویش را جراحی کند.

خشم مدیران یوونتوس از تصمیم نهایی پل پوگبا

امروز نشریه توتواسپورت گزارش داد که مدیران یوونتوس از پوگبا بسیار عصبانی هستند چرا که انتظار داشتند ماه گذشته او تن به جراحی بدهد و حتی توصیه پزشکان به او نیز جراحی بود. پوگبا حالا نه تنها جام جهانی را از دست خواهد داد که تا ژانویه 2023 نیز نمی تواند برای یوونتوس به میدان برود. یوونتوس روی ستاره فرانسوی برای تقویت خط میانی خود حساب کرده بود ولی او اکنون نیم فصل اول را کاملا از دست خواهد داد. پوگبا در منچستریونایتد نیز همواره درگیر مصدومیت ها بود و هرگز نتوانست توانایی های واقعی خود را نشان دهد. مشخص نیست که او در بازگشت به میادین بتواند به یوونتوس برای رسیدن به موفقیت کمک کند.