سنگ تمام فابیو کاپلو برای کارلو آنچلوتی : او بهترین است

فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی سابق تیم‌های  رئال مادرید ، یوونتوس و تیم ملی انگلستان به تمجید از هم وطن خود،  کارلو آنچلوتی پرداخت و او را بهترین مربی ایتالیایی تاریخ فوتبال خطاب کرد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید در فصل 2020-21 تحت هدایت زین الدین زیدان به هیچ جامی نرسید و فلورنتینو پرز در نهایت تصمیم گرفت تا دوباره به کارلو آنچلوتی اعتماد کند و این اعتماد دوباره جواب داد. لوس بلانکوس تحت هدایت او توانست در فصل گذشته به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برسد و حالا در این فصل نیز شروع بسیار خوبی داشته است.

به نقل از سایت دیلی میل، فابیو کاپلو که در نسل خود با مربیان بزرگ ایتالیایی همچون آریگو ساکی، جیووانی تراپاتونی و مارچلو لیپی کار کرده است، بعد از پیروزی رئال مادرید مقابل سلتیک گفت: مادرید بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت. بدون شک کارلو آنچلوتی بهترین مربی ایتالیایی تاریخ فوتبال است. فقط کافی است به دستاوردهایش نگاهی بیاندازید تا متوجه شوید که من چه می‌گویم.

سنگ تمام فابیو کاپلو برای کارلو آنچلوتی او بهترین است

کارلو آنچلوتی با بردی که مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد، توانست به رکورد 100 پیروزی در این رقابت‌ها برسد و حالا فقط دو برد دیگر نیاز دارد تا با آریگو ساکی افسانه‌ای برابری کند.