ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان

  پرسپولیس پس از کسب سه برد متوالی در لیگ برتر به عنوان صدرنشین راهی مسجد سلیمان شده است تا برای حفظ جایگاه خود به سه امتیاز دیدار با نفت فکر کند.

عملکرد قابل قبول ترکیب پرسپولیس در پنج هفته ابتدایی باعث شد تا کمترین تغییرات در لیست بازیکنان این تیم برای بازی امروز وجود داشته باشد.

علیرضا بیرانوند با تنها یک گل خورده تبدیل به یکی از پایه‌های موفقیت این تیم شده است تا بار دیگر امشب فرصت ایستادن در دروازه تیمش را پیدا کند.

گئورگی گولیسانی و مرتضی پورعلی گنجی در مرکز و دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی به عنوان مدافعان کناری برای پرسپولیس بازی می‌کنند.

سینا اسدبیگی تنها بازیکنی است که با توجه به مصدومیت امید عالیشاه به احتمال فراوان برای نخستین بار در فصل جاری از ابتدا بازی خواهد کرد تا در کنار میلاد سرلک، سروش رفیعی و سعید صادقی در خط هافبک حضور داشته باشند. البته مهدی ترابی نیز به عنوان مهاجم کاذب به کمک خط میانی پرسپولیس خواهد آمد اما فضای پست سر یورگن لوکادیا را پوشش خواهد داد تا مهاجم خارجی سرخپوشان بتواند شانش خود را برای سومین گلزنی در سومین بازی بیازماید.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان ساعت ۲۰ شامگاه امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر می‌روند.