جزئیات برنامه آماده‌سازی کی‌روش مشخص شد/ برگزاری اردو در امارات

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران قرار بود از امروز یکشنبه آغاز شود ولی با تاخیری که در حضور کارلوس کی روش در ورود به ایران مشخص شد، این اردو هم به تعویق افتاد.

فدراسیون فوتبال ایران امروز با انتشار اسامی بازیکنان داخلی دعوت شده به اردوی تیم ملی، اعلام کرد که بازیکنان باید چهارشنبه خود را به اردو معرفی کنند.

طبق برنامه کی روش، تیم ملی روزهای چهارشنبه تا شنبه آینده تمرین می‌کند و سپس عازم اتریش می‌شود. ایران روزهای اول و پنجم مهر به مصاف تیم‌های ملی اروگوئه و سنگال می‌رود و سپس تمریناتش تعطیل خواهد شد.

بر اساس پیش بینی‌های اولیه کی روش و فدراسیون فوتبال، تیم ملی احتمالاً یک هفته قبل از اعزام به مسابقات جام جهانی در قطر، به کشور امارات می‌رود و اردوی نهایی را در شهر دبی برگزار می‌کند.

جزئیات برنامه آماده‌سازی کی‌روش مشخص شد برگزاری اردو در امارات

این در حالی است که پیش از این هم بازی با روسیه در آبان برای تیم ملی ایران پیش بینی شده بود. طبق اعلام فدراسیون فوتبال روسیه، قرار است تیم ملی ایران به این کشور سفر و بازی را برگزار کند. البته این بازی در زمان هدایت دراگان اسکوچیچ در تیم ملی در نظر گرفته شده بود و باید دید با حضور کی روش آیا این مسابقه لغو می‌شود یا نه.