دیوید گفت تصمیم خوبی گرفتم!

ناتان ردموند، کاپیتان سابق ساوتهمپتون، مدعی شد دیوید بکام به او برای امضای قرارداد با بشیکتاش توصیه‌هایی داشته است.

دیوید بکام با 115 بازی ملی و شش بار قهرمانی در لیگ برتر، خارج از انگلیس نیز در تیم های بزرگی مانند رئال مادرید، میلان و پاری سن ژرمن بازی کرده است. ناتان ردموند، مهاجم سابق ساوتهمپتون که فصل گذشته و بعد از سال ها بازی برای این باشگاه، لیگ برتر را به نقصد بشیکتاش ترک کرد، فاش کرد دیوید بکام او را نسبت به ایت انتقال تشویق کرده است.

دیوید گفت تصمیم خوبی گرفتم!

ناتان ردموند گفت: "من و دیوید بکام در فرودگاه در انگلیس با هم برخورد کردیم و او به مقصد دیگری پرواز می کرد. من برای بکام توضیح دادم که چه اتفاقی قرار است رخ دهد و قصد دارم به کجا بروم. دیوید به من گفت روزهای زیادی بهترین دورانش بازی اش در کشورهای خارجی بوده، او به من توصیه هایی کرد و به من گفت که از این تجربه لذت ببرم.

خیلی سریع 250 بازی در لیگ برتر انجام دادم. من فکر می کنم این هدف بود که همیشه دوست داشتم به آن برسم و قصد داشتم تا زمانی که ممکن است در لیگ برتر بازی کنم. در هنگام کودکی می خواهید برای باشگاه های بزرگ در لیگ برتر بازی کنید و خوشبختانه من توانسته ام این کار را انجام دهم.

اما زمان یک چالش جدید فرا رسیده است و من مشتاقانه منتظر این هستم. امیدوارم اینجا سریع جا بیفتم. دوران من در ساوتهمپتون رو به پایان و این برایم قابل لمس بود. من می‌خواستم چیز جدیدی را امتحان کنم و فکر نمی‌کنم باشگاه بهتری از بشیکتاش برای این هدف وجود داشته باشد. گزینه‌های دیگری هم داشتم، اما من از پیشنهاد باشگاه بشیکتاش سپاسگزارم."