خطر از بیخ گوش سرمربی استقلال گذشت

 قبل از بازی تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر، حرف‌وحدیث‌های زیادی درباره آینده همکاری ریکاردو ساپینتو با استقلال مطرح شد. یکی از این صحبت‌ها جایگزینی دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی به جای سرمربی پرتغالی فعلی استقلال بود.

اگر چه باشگاه استقلال این شایعه را تکذیب کرد اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که شاید باشگاه استقلال مذاکره‌ای برای حضور اسکوچیچ نداشت اما این برنامه را داشت که در صورت عدم نتیجه‌گیری استقلال مقابل نساجی دست به تغییراتی بزند.

اسکوچیچ که چند فصل پیش نیز مورد نظر نیمکت استقلال قرار داشت جای خود را در تیم ملی به هم وطن ساپینتو یعنی کارلوس کی‌روش داد. نتایج ساپینتو با استقلال اصلا مورد قبول این باشگاه قرار نداشت. حضور شبانه مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال در اردوی آبی‌پوشان شایعات را بیشتر قوت بخشید. حتی شنیده می‌شود بحث اسکوچیچ همچنان باز است و اگر نتایج سینوسی ساپینتو ادامه داشته باشد شاید بار دیگر برنامه تغییرات استارت بخورد.

خطر از بیخ گوش سرمربی استقلال گذشت

استقلال در 6 بازی در لیگ برتر صاحب 11 امتیاز شد و در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. ساپینتو در شروع لیگ امار خوبی به نسبت مربیانی چون استراماچونی و وینفرد شفر به نام خود ثبت کرده است.