به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش ۳ ، مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تاکيد کرد که براي مذاکره با مجتبي جباري هنوز به اجماع نظر نرسيدهاند.

محمدحسین جعفری درباره اینکه گفته می شود باشگاه تراکتورسازی به دنبال جذب مجتبی جباری با مبلغ بالایی است، اظهار داشت: جباری در بین گزینه های ما هست اما مذاکره ای با این بازیکن نداشتیم. هنوز در باشگاه به این اجماع نرسیدیم که با این بازیکن مذاکره کنیم. ضمن اینکه از پیشنهاد کلان خبری نیست.

وی درباره مذاکره تراکتورسازی با قاسم دهنوی در حالی که با استقلال قرارداد دارد، عنوان کرد: دهنوی در لیست ما بود اما حالا که با استقلال قرارداد دارد با او وارد مذاکره نمی شویم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ارتباط با وضعیت محمد نصرتی تاکید کرد: این بازیکن با ما قرارداد دارد و از امروز در تمرینات تیم شرکت می کند. او به قراردادش با باشگاه پایبند است.

جعفری با اشاره به روند نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: نهایتا یک یا دو بازیکن دیگر جذب می کنیم. می خواستیم بازیکنانی مختلفی را جذب کنیم اما تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و مس کرمان بازیکنان بزرگ را جذب کردند. ما هم دوست داریم بازیکنان توانمند را جذب کنیم.

وی درباره اینکه به نظر می رسد هواداران تراکتورسازی از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات راضی نیستند، گفت: هوادار یک نظر دارد و باشگاه هم به دنبال شرایطی است که به تیم کمک کند. کمیته فنی باشگاه بر اساس نیازهای تیم به دنبال بازیکن است. با توجه به شرایطی که برخی تیم ها در نقل و انتقالات ایجاد کردند و پیشنهادهای میلیاردی به بازیکنان دادند کار را سخت کردند. ما هم با نگاه به بضاعت خودمان وارد نقل و انتقالات شدیم.

وی افزود: هواداران دوست دارند باشگاه بازیکن اسمی بگیرد اما کمیته فنی به دنبال بازیکنانی است که به درد تیم بخورند و نیازی نمی بینیم خودمان را گرفتار اسم های کلانی کنیم که بعدا نتوانیم به تعهداتمان عمل کنیم.

وی در مورد مذاکره با فرزاد آشوبی گفت: با این بازیکن فردا مذاکره خواهیم کرد.

جعفري در خصوص برنامه اردويي تراکتورسازي تصريح کرد: اين اردو از ۱۱ تير در پاتالياي ترکيه به مدت ۱۰ روز برگزار مي شود.