واکنش سیتاره جوان بارسا به شکست برابر بایرن

پدری معتقد است بارسلونا در شبی که بهتر از بایرن مونیخ بود، در نهایت بازنده شد. او بی دقتی در زدن ضربات نهایی را دلیل اصلی باخت عنوان کرد.

 در ادامه دیدارهای شب نخست از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از گروه C بایرن مونیخ در آلمان با نتیجه 2-0 بر بارسلونا غلبه کرد. لوکاس هرناندز در دقیقه 50 و لروی سانه در دقیقه 5۴ گل‌های بایرن مونیخ را در این بازی به ثمر رساندند تا باواریایی‌ها با کسب دومین پیروزی متوالی و با شش امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

در این بازی بارسا شانس های بیشتری برای گلزنی داشت که استفاده نکرد. در نیمه دوم بهترین بخت گلزنی بارسا را پدری از دست داد. او در مصاف تک به تک با مانوئل نویر، توپ را به تیر دروازه زد.

پدری در پایان بازی گفت: این شکست منصفانه نیست. نتیجه پایانی فریبنده است چرا که ما تیم بهتر میدان بودیم و باید برنده می شدیم. شانس های زیادی را از دست دادیم و برابر تیمی مثل بایرن شما نباید این همه موقعیت خراب کنید. هر دو گل بایرن روی اشتباهات فردی ما به ثمر رسید.

پدری ادامه داد: پایاپای جنگیدیم و می توانستیم برنده شویم. واضح است که باید بهتر شویم. متاسفانه در دیداری که بهتر بودیم، بازنده شدیم. با این وجود باید به همین روند ادامه دهیم و مطمئنم که نتایج خوبی در ادامه رقابت ها خواهیم گرفت.

واکنش سیتاره جوان بارسا به شکست برابر بایرن