قاسم‌پور و امامی در نیمه‌نهایی کشتی آزاد جهان+ جزئیات

مسابقات جهانی کشتی آزاد در حالی به میزبانی بلگراد پیگیری می‌شود که 3 کشتی‌گیر کشورمان مقابل حریفان خود روی تشک رفتند.

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در مبارزه نخست خود در رقابت‌های جهانی به مصاف وان هو زو از چین رفت و با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد. این کشتی‌گیر چینی راهی نیمه‌نهایی شده و سرلک برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسمپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با ادلان ویسخانوف از فرانسه مبارزه کرد و در همان تایم نخست با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. ملی‌پوش طلایی کشورمان در مسابقات جهانی 2021 در این مرحله با احمد باتایف از بلغارستان سرشاخ شد که با برتری 7 بر 2 به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد. وی در این مرحله به مصاف میریانی مایسورادزه از گرجستان می‌رود که این مرحله فردا شب برگزار می‌شود.

قاسم‌پور و امامی در نیمه‌نهایی کشتی آزاد جهان+ جزئیات

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد به مصاف انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا رفت و 10 بر صفر پیروز شد. وی در مرحله یک هشتم به مصاف آرمان آندروسی از استونی که موفق شد حریفش را با باراندازهای پیاپی 10 بر صفر شکست دهد. این مبارزه یک دقیقه و 11 ثانیه به طول انجامید. امامی در ادامه در مصاف با توران بایراموف از آذربایجان با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسید تا دیگر ملی‌پوش کشورمان در نیمه‌نهایی باشد. امامی در این مرحله به مصاف کایل داک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا خواهد رفت.