سابقه نداشته قهرمان جهان را در فوتبال شکست دهیم

سیدمحمد پولادگر  معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در واکشن به این سؤال که حمایت وزارت ورزش و جوانان در خصوص تیم ملی فوتبال و کی‌روش چه تدابیری را اندیشیده است، اظهار داشت: تمامی بدنه ورزش کشور و دولت جمهوری اسلامی ایران حمایت از تیم ملی است. شرایط به گونه‌ای است که بچه‌های تیم ملی بدون دغدغه و آرامش ان‌شاءالله در رویدادها شرکت کنند.

وی با اشاره به پیروزی ایران مقابل اروگوئه ادامه داد: مردم ما بعد از بازی چند شب قبل تیم ملی به این نتیجه رسیدند که این تیم در آرامش است و با این آرامش نتیجه خوبی گرفت. فکر نمی‌کنم در تاریخ تیمی که در قهرمانی جام جهانی دو دوره عنوان قهرمانی را در کارنامه خود دارد ما موفق به پیروزی مقابل آن تیم شده باشیم. بازی خوبی بود. فکر می‌کنم مردم ما به یک آرامشی از طرف تیم ملی رسیده‌اند.

سابقه نداشته قهرمان جهان را در فوتبال شکست دهیم

پولادگر در پاسخ به این سؤال که برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک چه اقداماتی انجام شده است، گفت: فدراسیون ژیمناستیک قرار است که انتخاباتش برگزار شود. از داخل برخی افراد شرایطی را ایجاد کردند که بی‌اعتمادی از سوی فدراسیون جهانی ایجاد شد. تلاش‌مان را کردیم تا این اعتماد برگردد. ثبت‌نام و پروسه انتخابات انجام می‌شود و من درخواستم از اهالی این رشته این است که به وزارت ورزش کمک کنند تا این بی‌اعتمادی فدراسیون جهانی رفع شود. هنوز زمان ثبت‌نام مشخص نشده ثبت‌نام را به زودی انجام خواهیم داد. 

معاون توسعه و قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که زمان ثبت‌نام فدراسیون سوارکاری که در حال حاضر با سرپرست هدایت می‌شود چه زمانی اعلام خواهد شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه اصل نظارت بر انتخابات محقق نشده بود خلیلی برای برطرف شدن هرگونه شائبه درخواست تجدید انتخابات را داشت که به زودی انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که اخیراً مسابقات کشتی فرنگی و آزاد انجام شد، نتیجه رقم خورده آیا برای وزارت ورزش و کارشناسان وزارت راضی‌کننده بود یا خیر، اظهار داشت: کشتی فرنگی نتایج خوبی نداشت. با توجه به انتظاراتی که مردم داشتند و با توجه به نتیجه سال قبل که توسط کشتی فرنگی رقم خورد توفیق ورزش قهرمانی حاصل نشد. شاید نتیجه کشتی آزاد خوب بود اما نگران کننده است. بعضی از تک چهره‌های کشورهای دیگر موفق عمل کردند. برخی از بچه‌های تیم ملی به فینال رسیدند اما خوب عمل نکردند و این موضوع یک مقدار نگران‌کننده است و با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان امیدوارم نتیجه‌ای بهتر از المپیک قبل در المپیک پیش‌رو رقم بخورد.