عصبانیت هواداران از ساپینتو

ریکاردو ساپینتو پس از پایان اردوی تیم ملی بار دیگر ابوالفضل جلالی دفاع چپ تیم ملی و صالح حردانی مدافع راست منتخب کارلوس کی روش در اتریش را در ترکیب اصلی استقلال بازی نداد.

این دو بازیکن بین شش بازیکن استقلالی که به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند جزو سه نفری بودند که در نهایت همراه با سید حسین حسینی عازم اتریش شدند اما از این جمع سه نفره در دو دیدار اخیر تنها حسین حسینی در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفته است.

به نظر می‌رسد شاگرد سابق کارلوس کیروش (ساپینتو) قصد دارد به سرمربی تیم ملی ایران ثابت کند برای ترکیب تیم استقلال نیازی به بازیکنان ملی پوش و مورد نظر کارلوس کی روش نداشته و ندارد.

هواداران استقلال در صفحات مجازی در اینستاگرام و کانال های تلگرامی با اشاره به این موضوع عصبانی و معتقد بودند سرمربی استقلال به دو مهره جوان، خوب و آینده دار استقلال به خاطر لجبازی با سرمربی تیم ملی ظلم می‌کند.

ناگفته نماند؛ ابوالفضل جلالی در دیدار تیم ملی مقابل اروگوئه ۶۷ دقیقه در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل ستاره های اروگوئه در ترکیب تیم ملی حضور داشت. ضمن اینکه حردانی نیز در نیم فصل قبل از فولاد به استقلال آمده بود و گل دوم استقلال به همین تیم را هم خودش به ثمر رسانده بود.