علی علیپور جانشین سردار آزمون در جام جهانی؟

در شرایطی که هواداران فوتبال منتظر رویارویی مهدی طارمی و سردار آزمون در دیدار پورتو و لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا بودند، نه‌تنها این اتفاق رخ نداد بلکه حالا ممکن است زوج خط حمله تیم ملی ایران در جام‌ جهانی قطر اصلا تشکیل نشود.

ماجرا به همان شب کذایی برمی‌گردد؛ زمانی که طارمی در ترکیب اصلی تیم پرتغالی قرار گرفت، یک گل مردود زد و با ۲ پاس گل زمینه‌ساز پیروزی مهم تیمش شد، اما سردار آزمون روی نیمکت ذخیره‌ها بود و درست زمان تعویض برای حضور در زمین، احساس درد کرد. نهایتا به‌ نظر می‌رسید این احساس درد، تنها امکان حضور در همان مسابقه را از ستاره ایرانی لورکوزن گرفته باشد، اما موضوع بیخ‌دارتر از اینها بود و آزمایش‌های بعدی نشان داد آزمون دچار کشیدگی همسترینگ شده؛ مصدومیتی که ۵ تا ۶ هفته او را از میادین دور نگه خواهد داشت.

علی علیپور جانشین سردار آزمون در جام جهانی؟

این اتفاق در شرایطی رخ داده که تا آغاز جام‌جهانی هم دقیقا ۶ هفته زمان باقی مانده و به این ترتیب روشن نیست که آزمون به بازی‌های قطر برسد. حالا علی علیپور این فرصت را دارد که با درخشش در کشور کارلوس کی روش بتواند نظر مثبت سرمربی تیم ملی را جلب و در صورت نرسیدن سردار آزمون جانشین او در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود.