برد رویایی تراکتور با هت‌تریک عباس‌زاده

تیم‌های تراکتور تبریز و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این مسابقه زیبا با برتری سه بر ۲ پرشورها همراه شد.

شاگردان قربان بردی‌اف بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقیقه ۲ به گل رسیدند. ریکاردو آلوز، بهترین پاس گل‌ دهنده‌ لیگ بازهم پاس گل داد و این بار ارسال او با ضربه سر محمد عباس‌زاده همراه شد تا میزبان از حریف خود پیشی بگیرد. شاگردان رضا مهاجری برای جبران گل خورده و جلوگیری از متحمل شدن چهارمین باخت متوالی حملات خود را آغاز کردند و حتی توپ را به تیر دروازه محمدرضا اخباری کوبیدند اما در نیمه اول به گل نرسیدند.

برد رویایی تراکتور با هت‌تریک عباس‌زاده

در ۴۵ دقیقه دوم نفتی‌ها مزد حملات خود را گرفتند. ابتدا میلاد باقری در دقیقه ۵۸ از دفع ناقص اخباری استفاده کرد و نتیجه را به تساوی کشاند. ۱۱ دقیقه بعد نوبت به رضا دهقانی رسید تا گل دوم نماینده استان خوزستان را به ثمر برساند و دروازه تیم سابقش را باز کند. کامبک نفتی‌ها البته که به قوت خود باقی نماند. محمد عباس‌زاده یک بار دیگر به داد تیمش رسید و این بار روی پاس ابوالفضل رزاق‌پور، در دقیقه ۸۲ نتیجه را ۲ بر ۲ مساوی کرد.

این پایان درخشش عباس‌زاده نبود. او در دقیقه ۸۹ روی پاس سجاد دانایی، گل سوم خودش و تیمش را به ثمر رساند تا تراکتور روی کامبک حریفش کامبک بزند و به سه امتیاز حیاتی این مسابقه دست پیدا کند.

تراکتور با این برد ۱۴ امتیازی شد و تا رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد. مسجدسلیمانی‌ها نیز پس از سه باخت متوالی بازهم شکست خوردند تا با همان هشت امتیاز در رده سیزدهم باقی بمانند.