برد استقلال و نزدیک شدن به صدر جدول لیگ سوژه رسانه های پرتغالی شد

 تیم فوتبال استقلال روز گذشته توانست  با یک گل از سد ذوب آهن عبور کند. اشتباه محمد قریشی در ثانیه‌های پایانی، نتیجه این دیدار را به سود آبی‌های پایتخت تغییر داد تا آن‌ها با پرسپولیس هم امتیاز شوند. اما برتری روز گذشته استقلال در رسانه‌های پرتغالی بازتاب داشت. با حضور ساپینتو روی نیمکت این تیم، روزنامه‌های مطرح پرتغالی نتایج آبی پوشان را دنبال می‌کنند و به همین دلیل، آبولا و اوجوگو، دو نشریه مطرح پرتغالی به این موضوع اشاره کردند.

برد استقلال و نزدیک شدن به صدر جدول لیگ سوژه رسانه های پرتغالی شد

روزنامه اوجوگو با تیتر استقلال ساپینتو پیروز می‌شود و به پرسپولیس می‌رسد، نوشت: تیم سرمربی پرتغالی با نتیجه یک بر صفر ذوب آهن را شکست داد. استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو جمعه این هفته با نتیجه یک بر صفر ذوب آهن را شکست داد و در صدر جدول لیگ ایران، به پرسپولیس رسید. گل دقیقه ۹۰ قریشی در دروازه خودی، پیروزی سرمربی پرتغالی را دیکته کرد که از گرفته نشدن ۲ پنالتی برای تیمش گلایه داشت و فصل دیگری از رابطه سخت استقلال با داوران را رقم زد.

برد استقلال و نزدیک شدن به صدر جدول لیگ سوژه رسانه های پرتغالی شد

روزنامه آبولا نیز از حضور دوباره مدافع عنوان قهرمانی فوتبال ایران در روند موفقیت خبر داده و تیتر استقلال ساپینتو به مسیر پیروزی بازگشت و با صدرنشین برابر شد را برای خبر خود انتخاب کرده است. آبولا در ادامه نوشته است: استقلال با سرمربیگری ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی، جمعه این هفته در دیداری خارج از خانه و مربوط به دور نهم از لیگ برتر ایران با نتیجه یک بر صفر ذوب آهن را شکست داد و در صدر جدول رده بندی با پرسپولیس برابری کرد. هر دو تیم ۱۸ امتیازی هستند.

تیم تهرانی، تیم پایتخت‌نشین این کشور خاورمیانه ای، که در دور قبل و در خانه، مقابل فولاد به تساوی یک بر یک دست یافته بود، با گلی که در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند، مسیر پیروزی را از سر گرفت. محمد قریشی، در این سفر دشوار به اصفهان، سومین شهر بزرگ ایران، در فاصله ۴۴۰ کیلومتری پایتخت، تک گل بازی را به ثمر رساند.