واکنش یک پرسپولیسی به اتهامات پیشکسوت استقلال!

مهدی تارتار در خصوص شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل استقلال در چارچوب هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: ما بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و اگر آن گل به خودی دقایق پایانی نبود مقابل این تیم یک امتیاز گرفته بودیم. همانطور که ما پرسپولیس را در اصفهان متوقف کردیم می‌توانستیم استقلال را هم متوقف کنیم که نشد.

وی با اشاره به آمار خوب خط دفاعی تیمش و ثبت ۴ گل خورده در ۹ بازی گفت: به هرحال من سال دوم در ذوب آهن را تجربه می‌کنم و ساختار دفاعی تیم را به خوبی شناختم. ضمن اینکه ما مدافعان فوق‌العاده و یک دروازه‌بان خوب هم داریم که باعث شده کم گل بخوریم اما مشکل بزرگ ما کم گل زدن است که باید برطرف شود. هرچند مصدومیت بازیکنانی مانند باقرپسند و ابراهیم‌زاده هم در این شرایط نقش داشته است.

واکنش یک پرسپولیسی به اتهامات پیشکسوت استقلال!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: اینکه ما در ۹ هفته ۴ گل خوردیم فوق‌العاده است و اینکه در این ۹ هفته ۴ گل زدیم بد. به هرحال الان شرایط فوتبال طوری شده که هر مساوی در لیگ مثل یک باخت خفیف است. ما باید سعی کنیم این ضعف خود را هم برطرف کنیم.

تارتار در واکنش به صحبت‌های مهدی فنونی‌زاده در یک برنامه تلویزیونی پیش از جدال ذوب‌آهن با استقلال و اینکه گفته بود تارتار همیشه مقابل استقلال خوب بازی می‌کند اما به پرسپولیس می‌بازد، تاکید کرد: فنونی‌زاده همبازی و در مقطعی کاپیتان من بوده و مهم نیست که چه گفته. آمار نشان می‌دهد که من همیشه مقابل پرسپولیس خوب نتیجه گرفتم و اتفاقا مقابل استقلال نتایجم بد بوده. نه تنها فنونی‌زاده بلکه خیلی دیگر این اتهام را به من زده‌اند اما مهم این است که من همیشه با شرافت بازی کرده‌ام پس اهمیتی ندارد که دیگران چه می‌گویند.

وی درخصوص تعطیلی لیگ در پس از هفته یازدهم و آغاز اردوی تیم ملی برای جام جهانی خاطرنشان کرد: خب به هرحال مسئله تیم ملی مطرح است و ماهم باید تمکین کنیم، اما امیدوارم که بعد از جام جهانی دیگر لیگ تعطیل نشود و این تعطیلی برای جام جهانی مانند نیم‌فصل باشد و پس از آن تا پایان فصل لیگ تعطیل نشود.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در این مدت صحبت و جلسه‌ای با کی‌روش داشته یا خیر گفت: نه، ما صحبتی با هم نداشتیم و نداریم.