واکنش رحمتی به اخراج شریفات

دیدار دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک با تساوی بدون گل در نیمه دوم جریان دارد.

* روی ماتا مربی استقلال در دقایق ۵۴ و ۶۱ نسبت به برخورد توپ به دست بازیکن آلومینیوم یکی در کنار‌ محوطه و یکی داخل ۱۸ قدم به داور اعتراض کرد.

* آرمان رمضانی  و محمدحسین زواری دو بازیکن مصدوم استقلال تماشاگر این دیدار در ورزشگاه هستند.

* حسین پور حمیدی دروازه‌بان آلومینیوم در دو صحنه دو شوت خطرناک از محبی و قائدی را با واکنش دیدنی دفع کرد که تحسین سکو نشینان آلومینیوم را در پی داشت. این در حالی بود که استقلالی‌های حاضر در جایگاه ویژه مانند فرشید سمیعی بابت گل نشدن این توپ‌ها افسوس خوردند.

* پس از شوت محبی، سید مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم بابت آفساید بازیکنان استقلال، با فریاد خودش به شدت به کمک داور بازی اعتراض کرد.

* پس از شوت قائدی، پورحمیدی به زمین افتاد. به همین خاطر ساپینتو به شدت اعتراض کرد و با فریادهای خودش از روی ماتا خواست وقت‌های تلف شده را به داور تذکر بدهد.

* در دقیقه ۸۲ میلاد فخرالدینی روی زمین نشست. داور در این صحنه سریعا از کادرپزشکی خواست تا با برانکارد او را از زمین خارج کنند. به همین خاطر مدافع آلومینیوم بلافاصله بلند شد و به بازی ادامه داد.

* درگیری لفظی سیلوا و بازیکن آلومینیوم در دقیقه ۸۳ با دخالت داور ختم بخیر شد.

* در دقیقه ۸۵ اخراج شریفات اعتراض اعضای آلومینیوم را در پی داشت. در این صحنه مهدی رحمتی برای داور دست زد. درگیری‌مختصری نیز بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد.